Bongailtu järvenpäässä haltianpolulla ascoona klubin tarroilla ja perjantai aamuna lahden motarilla valkoinen opel komeilla vanteilla klubin tarra takaikkunassa,oli ittellä sen verta kiire ettei kerenny tunnistaa merkkiä.Mutta hyvin toi oma 1,8 g sportti motarilla liikkuu parina aamuna tullu luukutettuu 170:pii
kusti kirjoitti: Bongailtu järvenpäässä haltianpolulla ascoona klubin tarroilla ja perjantai aamuna lahden motarilla valkoinen opel komeilla vanteilla klubin tarra takaikkunassa,oli ittellä sen verta kiire ettei kerenny tunnistaa merkkiä.Mutta hyvin toi oma 1,8 g sportti motarilla liikkuu parina aamuna tullu luukutettuu 170:pii
Minä valkoisella omegalla?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Tebi kirjoitti:
Riippuu ihan siitä että millä oot ollu liikenteessä? Ja ei täällä hullutkaan huvikseen kruisaile, oon ollu himasta tulossa/menossa
En usko.
Tollaisella Chrysler Voyagerilla ajelen joita tämä kylä tuntuu olevan puolillaan...joku mikälie metallihohto viininpunainen, tms., ei millään tavalla massasta erottuva menopeli.
Tebi kirjoitti:
Riippuu ihan siitä että millä oot ollu liikenteessä? Ja ei täällä hullutkaan huvikseen kruisaile, oon ollu himasta tulossa/menossa
En usko.
Tollaisella Chrysler Voyagerilla ajelen joita tämä kylä tuntuu olevan puolillaan...joku mikälie metallihohto viininpunainen, tms., ei millään tavalla massasta erottuva menopeli.
Nojuu, niitä tuntuu nurkissa ihan riittävästi. Mutta ei muuta kun lapaa pystyyn kun seuraavalla kerralla tuut vastaan, yritän ainakin morjestaa takasin
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Liedossa tuli vastaan musta c veccu farkkuna. Oli ainakin isoo vannetta, merkitöntä maskia ja tummaa takalasia. Niin ja menihän siinä aikasemmin keulan edestä bomega kaikkine steinmetzin helmoineen
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Sika mageen C-Vectra GTS:n näin eilen Turussa, Puistokadun ja ratapihan kadun risteykses. Oli isoa kiekkoa, madallusta, en nähny selvästi oliko jotain koripalikkaa laitettu.
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
Stoccan outletin pihassa punainen H-Astra twin toppi... tientoisella puolen Hirvoxin pihassa musta C2-veccu, V6 Turbo
Lisäksi useampaan kertaan samoilla nurkilla nähty kullanvärinen ( Bertone...? ) coupe Astra. Tää on kyllä semmonen et erottaa jo kaukaa...