Re: Opel Vectra A2 16V GT -93
Re: Opel Vectra A 1.8i -93 *uudet kuvat s.5*
Nyt on takapuskurikin paikallaan, pitää jotain kevät kuvia joskus laittaa kunhan saa aikaseksi pestä auton, ärsyttää tämmöset paskakelit tulis jo se kesä.
Pitää vähän tässä katsella mitä tuohon seuraavaksi jaksais värkätä, kyllähän tuolla tallin nurkissa pyöris takalasinlippakin jos sen vaikka joku päivä hierois tuonne paikalleen mutta saapa nähdä laitanko ollenkaan, pitäis jotku vanteet alkaa jo katteleen niin sais vähän innostusta laittaakki ku näyttää noilla talvivanteilla niin nälkäseltä. 
*Opel Vectra A GT 16V*

nälkäseltä? 
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
No nyt on joku kuva takapuskuristakin ja pari muutakin kuvaa autosta.

Vanteita olen katsellut että mitä sitä laittais mutta ei ole oikeen sattunut silmään mitään mukavaa ja ei tuolla työttömän butjetilla ihan mitään hirmuisia ostella.
Mutta pitää alkaa jotku katteleen ja oon miettiny että jos kesäksi sävyttäis hieman laseja. 

Vanteita olen katsellut että mitä sitä laittais mutta ei ole oikeen sattunut silmään mitään mukavaa ja ei tuolla työttömän butjetilla ihan mitään hirmuisia ostella.
*Opel Vectra A GT 16V*

ei muutaku vanteita ja alustaa hommaamaan 
Niitä se huutaa ! pitää alkaa säästään rahaa että saa kesän mittaan ne hommattua. 
*Opel Vectra A GT 16V*

No tulipa pestyä autokin taas niin samalla räpsäsin parit kuvatkin.

Myllyähän tuo jo vähän kaipaa alakanu taas haalistuun niin kai se pitää taas sillä kiillotusaineella vetästä ja vanteet vaihtuu heti kunhan saa vähän enempi euroja lompsaan.

Myllyähän tuo jo vähän kaipaa alakanu taas haalistuun niin kai se pitää taas sillä kiillotusaineella vetästä ja vanteet vaihtuu heti kunhan saa vähän enempi euroja lompsaan.
*Opel Vectra A GT 16V*

das tractor vai miten se oli 
Niin on vielä ainekin jos sitä jotku jouset tilais mutta saapas nähdä, kyllä se niitä ainekin kaipais. 
*Opel Vectra A GT 16V*

pitäs iteltäki säätää joku kiekka alaspäin 
Hieno vectra meni hieman vähemmän hienon näköseksi.
Hyvinhän tuo silti näytti liikkuvan
Hyvinhän tuo silti näytti liikkuvan
*Ascona -84*
*Ascona -77*
*Ascona -77*
Niinhän tuo prkl sattu käymään, mutta noh noitahan sattuu kyllähän tuo vähän harmittaa mutta ei siinä auta kun alkaa oikomaan peltiä.
mutta noh eihän tuo loppu peleissä paha ole kun ei ollut onneksi kun joku 25 - 30 vauhtia. Pikkusen on vaan raudat solmussa ja puskuri vähän kärsi mutta no kylläpä tuosta vielä hyvän näköisen leipoo, pitää samalla hitsata konepeltiinkin lisää peltiä kun tuli siihenkin pikkuvekki. Saapahan nakata tuon muovipaskan tuosta tallin nurkkaan.
Ja jos vaikka samalla laittais 2 litrasen jarrut niin pysähtyis ens kerralla vähän paremmin.

henkka.k taisit ajella tuossa leppiniementiellä vastaan jos oikein muistan ja parina muunakin päivänä nähnyt.
Kaddu hei myy mulle uus puskuri niin ei tarvi alkaa kuiduttaan tuota kasaan !

henkka.k taisit ajella tuossa leppiniementiellä vastaan jos oikein muistan ja parina muunakin päivänä nähnyt.
Kaddu hei myy mulle uus puskuri niin ei tarvi alkaa kuiduttaan tuota kasaan !
*Opel Vectra A GT 16V*

Kyllähän se onnistuu. Maksat 300€ nii saat sumareiden kans 
Juu on tullu ajeltua vastaan monastikki,lähinnä vihreällä v40 vollella.
Ja olin siinä pöydän ääressä papruhommia kattomassa tänään
Ja olin siinä pöydän ääressä papruhommia kattomassa tänään
*Ascona -84*
*Ascona -77*
*Ascona -77*
Aijjaa, aattelinki että kyllä on jotenki tutun näköinen mutta tulipa sekin selväksi sitten, aattelin vaan kun joku päästeli siinä farmari astralla vastaan just ennenkun käännyin kotiin että varmaan siinä nähny.
kaddu meinaa olla vähän ylihintaa ennemmin saatan kitti purkin ostaa ja vähän kuitua.
mutta no jospa jostaki kattelis ihan muovisen jos ei sitten innostu tuota korjaamaan. Tehdään nyt vectrasta entistä ehompi kun joutuu muutenkin värkkäämään. 
*Opel Vectra A GT 16V*

ajettii ohi punasella astralla jossa valkoset vanteet(varmaa hoksaat), kun olitta siellä tien varressa selvittelemässä tapahtunutta
oliko se poolo kääntyny etteen vai mitä siinä oli käyny?