Vectra A ja vilkkurele
Vectra A ja vilkkurele
Missähän tuo rele(et) mahtaa sijaita? Auto on vm. 1993 1.8 sedan. Vilkut palaa yhtämittaisesti, kun viiksestä puolen valitsee, mutta eivät vilkuta. Jos releessä vika, niin onko kalliskin kapistus? Muita vika mahdollisuuksia? Sulakkeen vaihto ei ainakaan auttanut.
Re: Vectra A ja vilkkurele
48-1876
Nimike
Vilkkurele eurooppal 3-nap
Hinta
6.50 €
Motonetti tarjoaa tommosta, mulla se musta kuutio on sulakerasiassa vasemmalla ylhäällä.
Nimike
Vilkkurele eurooppal 3-nap
Hinta
6.50 €
Motonetti tarjoaa tommosta, mulla se musta kuutio on sulakerasiassa vasemmalla ylhäällä.
Sulakerasiassa yläosassa on kolme kuutiota (relettä?) musta/valk./musta. Näiden alla itse sulakkeet + joku pienempi musta palikka. Mikähän mikäkin on sitten? Täytyy vaikka kuva laittaa myöhemmin, jos ei tästä kukaan muista.
saattaa olla hätävilkkukytkin nehän niistä hajoaa itsestään
opel vectra c 2,2 gts
Onkos sulakerasian kansi tallessa ja lukeeko siinä mitään; vilkku = blinkker saksaksi, arvaus...ropel kirjoitti:Sulakerasiassa yläosassa on kolme kuutiota (relettä?) musta/valk./musta. Näiden alla itse sulakkeet + joku pienempi musta palikka. Mikähän mikäkin on sitten? Täytyy vaikka kuva laittaa myöhemmin, jos ei tästä kukaan muista.
Omasta ainakin korjaantui ihan vastaava vika hätävilkkukatkaisijan vaihtamalla.
Opel Astra Caravan Diesel Automatic -01, Muu merkki auf Deutschland, Opel Vectra 1,8 CDX -95, Opel Astra Caravan 1,6 16V -97, Opel Kadett 1,6 Automatic -90, Opel Vectra CD 2,0 -93
Ok. Huomenna haen paikallisesta varaosaliikkeestä uuden vilkkureleen (7€) ja koitan korjaantuuko vika sillä. Jos ei, niin sitten varmaan motonetista tilattava se hätävilkkukytkin, ellei jollain satu olemaan ylimääräistä jemmassa??
Re: Vectra A ja vilkkurele **vika korjattu**
Vika korjaantui, kun rele vaihdettiin. Rele on sulakerasia, ylhäällä toinen vasemmalta. Kiitos vastanneille 
Hyvä, mähän sanoin, ja kiitokset tulee suoraan tähän osoitteeseen, taidan pistää pienet jamit...