Päivitin minäkin vihdoin mp3 soittimeen ja ikivanha reistaileva Kenwood sai väistyä.
Mites te joilla on Blaukkarin soitin, niin pysyykö soittimeen asetettu kellon aika muistissa vai onko se yhtä tyhmä kuin jotkut vanhat Nokian kännykät, joihin piti aina ne asettaa virrat päälle kytkettäessä?
Kanavat jää kuitenkin muistiin eli ei kait kyse sitten tässä tapauksessa ole siitä legendaarisesta heräte/jatkuva virta ongelmasta.
Tosin asialla ei niin merkitystä kun autossa on kello, mutta ihmettelenpä vaan joten olisko jollain tietoa?
BLAUPUNKT MP-48 LONDON kellon muisti? *ratkennut*
BLAUPUNKT MP-48 LONDON kellon muisti? *ratkennut*
Opel E-Corsa Cosmo Premium B10XFT 12/2015
ex-Opel H-Astra Wagon Enjoy Z18XER 2008
ex-Opel F-Astra Comfort Caravan X18XE 1997
Re: BLAUPUNKT MP-48 LONDON kellon muisti?
Koitas ottaa mankan asetuksista pois kellon autosync. Ainakin omassa mp56:sessa kello on päin haitaria jos tuota pitää päällä...
-= elä käy pienemmilles vittuilemaan =-
Re: BLAUPUNKT MP-48 LONDON kellon muisti?
Kellolle on asetukset:
-Ajan asettaminen
-12/24 tunnin kellon valitseminen
-Ajan näyttäminen, kun laite on sammutettu ja auton virta on päällä
Kello resetoituu 0:00:ksi.
Jostain netistä löysin, että kanava-asetuksille on joissain Blaupunkt soittimissa sisäinen varmennus muutamaksi tunniksi. Ehkä varmennus ei sitten koske kelloa ja heräte/jatkuva on kuiteski väärinpäin. No nyt on ollut yön yli et eiköhän se olisi jo muistinkin nollannut, pitää tarkistaa. Jos ei, niin olkoon sitten kun ei sillä kellolla väliä kun muuten toimii ja hieman alle satkun toimituksineen maksavasta soittimesta olen ollut muuten tyytyväinen.
(edit: radio-asemat oli säilyneet yön yli eli kyllä heräte/jatkuva näin ollen on oikein kytketty)
Vai onko niin, että kun mulla kytkennät on niin ettei soitinta saa päälle muuta kuin avaimien ollessa virtalukossa ettei kellon edes tällöin kuulu pysyä muistissa?
Joku täällä jossain postauksessa kirjoitti, että soitin kytkeytyy päälle kun avaimet virtalukossa, soitin sammuu kun avaimet pois virtalukosta ja vielä se että soittimen saa päälle myös avaimen ollessa pois virtalukosta!
Mun päähän ei mahdu tuollainen mahdollisuus, eikös se ole joko tai? Jos ISO-liittimen nelosen ja seiskan jumpperoi ei kait avaimella ole enää merkitystä!?
-Ajan asettaminen
-12/24 tunnin kellon valitseminen
-Ajan näyttäminen, kun laite on sammutettu ja auton virta on päällä
Kello resetoituu 0:00:ksi.
Jostain netistä löysin, että kanava-asetuksille on joissain Blaupunkt soittimissa sisäinen varmennus muutamaksi tunniksi. Ehkä varmennus ei sitten koske kelloa ja heräte/jatkuva on kuiteski väärinpäin. No nyt on ollut yön yli et eiköhän se olisi jo muistinkin nollannut, pitää tarkistaa. Jos ei, niin olkoon sitten kun ei sillä kellolla väliä kun muuten toimii ja hieman alle satkun toimituksineen maksavasta soittimesta olen ollut muuten tyytyväinen.
(edit: radio-asemat oli säilyneet yön yli eli kyllä heräte/jatkuva näin ollen on oikein kytketty)
Vai onko niin, että kun mulla kytkennät on niin ettei soitinta saa päälle muuta kuin avaimien ollessa virtalukossa ettei kellon edes tällöin kuulu pysyä muistissa?
Joku täällä jossain postauksessa kirjoitti, että soitin kytkeytyy päälle kun avaimet virtalukossa, soitin sammuu kun avaimet pois virtalukosta ja vielä se että soittimen saa päälle myös avaimen ollessa pois virtalukosta!
Mun päähän ei mahdu tuollainen mahdollisuus, eikös se ole joko tai? Jos ISO-liittimen nelosen ja seiskan jumpperoi ei kait avaimella ole enää merkitystä!?
Re: BLAUPUNKT MP-48 LONDON kellon muisti? *ratkennut*
Joo näemmä Blaupunktissa on sisäinen varmennus radioasemille, mutta ei kellolle.
Tänään oli akun miinuskin irti muun rempan johdosta ja asemat säilyi silti!
Herätteen ja jatkuvan virran kun käänsi, niin johan alkoi kellon aikakin jäämään muistiin...eli perinteinen kytkentä kämmi
Tänään oli akun miinuskin irti muun rempan johdosta ja asemat säilyi silti!
Herätteen ja jatkuvan virran kun käänsi, niin johan alkoi kellon aikakin jäämään muistiin...eli perinteinen kytkentä kämmi