A-Vectra x20xev ei käynnisty
A-Vectra x20xev ei käynnisty
Terve. Auto on ´94 a vekku ecotecillä ja ei käynnisty, ei edes lupaa. Ongelma alko toissapäivänä ku olin lähdössä pihasta niin yhtäkkiä auto vaan puutui. Ei ottanu kierroksia ja sammui. Välillä lähti käyntiin ja mutta kun yritti lähteä liikkeelle niin sammui. Vikakoodit katottu ja kampiakselin asentotunnistinta herjas. Hain uuden ja vaihdoin mutta nyt auto ei käynnisty ollenkaan. Eihän anturin vaihdossa tarvi tehdä muuta kun vanha pois ja uus tilalle? Bensapumppu toimii ja paineet ok. Voiko ton uuden anturi mitata et onko se ehjä?
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Re: A-Vectra x20xev ei käynnisty
Ehkä kurkkaus jakopäähän kannattas,että kohillaan kaikki.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Siis startti pyörittää ja konekin pyörii mutta ei käynnisty.
Täytyypä vilkaista jakopäähän...
Täytyypä vilkaista jakopäähän...
Jakopäässä kaikki okei. Onko tietoo paljonko ohmeja pitäs löytyä sen anturin nastoista?
Yritin searchia mutta en löytäny ja googlekaan ei tienny ooppeleista..
kadett90 niitä lukemia kyllä kattelee kun kysäset.jallis87 kirjoitti:Jakopäässä kaikki okei. Onko tietoo paljonko ohmeja pitäs löytyä sen anturin nastoista?
koita tuleeko kipinää niin selvii jos sattuukin tuleen ni ei se mykkä.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Mulla on a- vecculissa semmonen vika ettei polttoainepumpulle tule virtaa.. Ootko tarkistanu sen.. Penkin alta löytyy pumppu, jos ei lähe pörräämään ku laittaa virrat päälle niin tarkasta sulake ja sen jälkeen pumpun rele.
Lueppa topic: Vectra 2001 2.2 vikavalo ei sammu. oisko jotain saman suuntaista ongelmaa et pitää käydä liikkeessä kuittaamassa?
ootko varma että oli kampiakselin tunnistin? mulla meni nokka-akselin tunnistin ja samat oireet. Sai jauhaa akun tyhjäksi eikä startannu, välillä kyllä hörähteli
ootko varma että oli kampiakselin tunnistin? mulla meni nokka-akselin tunnistin ja samat oireet. Sai jauhaa akun tyhjäksi eikä startannu, välillä kyllä hörähteli
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018