Eli vaihtoehto a:
Pidän itselläni toisen noista minun A-Vectroista ja rupean sitä laittelemaan ensiksi leimauskuntoon (hitsailen ruosteet veks ja ylimaalaan) ja sen jälkeen rupean ostelemaan tuohon uutta osaa, että saa fiksumman näköisen ja ennenkaikkea omaa silmää miellyttävän ja tekee jossakin vaiheessa siihen tekniikanvaihdon. Mikä mylly kannattaisi btw nakata tilalle, että siitä olisi hyvä ruveta laillisesti hieman virittelemäänkin jossakin vaiheessa, ehkä? Itse miettinyt c20xe/-let konetta? Syy tekniikanvaihdolle on se, että tuo 1.6ruisku varmasti käy laiskaksi melko pian kunhan kortin saan ja hetken saan huristeltua
Vaihtoehto b:
Laitan toisen Vecuista leimauskuntoon ja leimaan (toisessa lokakuuhun ajoaikaa) jonka jälkeen myyn molemmat pois ja kesällä/syksyllä kun saan rahaa niin ostan suoraan isommalla koneella olevan vastaavan tilalle.
Ite miettiny hyviä ja huonoja puolia molemmista ja seuraavat keksinyt tähän mennessä
a:n hyvät/huonot puolet
+Voin ruveta melkeinpä heti kunhan saadaan muutettua tuossa 15. päivä niin laittelemaan autoa, eli hitsailla ruosteet pois ja maalailla, ruveta ostaan osaa kesällä jne.
+Kesätyörahat voin laittaa poppeihin/ulkonäköön yms.
+Syö vähän bensaa, vai syökö 2.0 paljoa sen enempää? Entä miten syö jos laittaa 16-17" vanteet alle..?
+Hyvä maalauharjoitus kun pitää todennäköisest ylimaalata koko auto
-Mutta maalaaminen on kallista
-Tekniikanvaihto suht isotöinen
-Kalliimpi keino?
-~90hv käy nopeasti laiskaksi
b: hyvät/huonot puolet:
+Säästyy tekniikanvaihdolta yms. hässäkältä
+Halvempi?
+Tehot riittää eka autoon vakionakin ihan hyvin
-Menee kesätyörahat suurin osa siihen itse autoon joten joudun ajelemaan aika orkkiskuntoisella autolla alkuun kun kortin saan
-Syö enemmän, vai syökö?
Kertokaapa miten itse tekisitte minun tilanteessa ja onko se tekniikanvaihto oikeasti kalliimpi kuin ostaa valmiiksi 2.0 8v/16v koneella oleva a-vectra? Entä onko se kauhean suuritöinen ruveta vaihtamaan tekniikkaa tai vaikea saada leimaa mikäli hieman piristää uutta tekniikkaa? Mitä olen lueskellut niin menee aika paljon muutakin osaa ilmeisesti uusiksi. Ajokortin saan (..jos saan