toinen juttu on kun pioneerin mankasta ei voi laittaa volumea kuin ½ ennen kuin alkaa avtostupidon 6½ black chromeista kuulua säröä (50w pitäisi vahvarin antaa). mulla on ne 2-tiesarjan omat suotimet kiinni. voikohan tuo särö johtua niistä vahvarin säädöistä tai halvoista rca-piuhoista tai jostain muusta? eihän sitä kovempaa tarvitsekaan soittaa jos joku on autossa sisällä, mutta olisihan se ihan kiva jos pystyisi kovempaakin soittamaan kun on auton ulkopuolella kuuntelemassa ovenkahvojen helinöitä
Audisonin manuaali + muuta säätöä
-
kumimuumi
- OCF Member

löytyisköhän keltään Audisonin LR605:n käyttöohjeita? edellinen omistaja ei löytänyt kirjasta ja lähinnä suotimien säätö kiinnostaisi (tai saako niitä pois käytöstä).
toinen juttu on kun pioneerin mankasta ei voi laittaa volumea kuin ½ ennen kuin alkaa avtostupidon 6½ black chromeista kuulua säröä (50w pitäisi vahvarin antaa). mulla on ne 2-tiesarjan omat suotimet kiinni. voikohan tuo särö johtua niistä vahvarin säädöistä tai halvoista rca-piuhoista tai jostain muusta? eihän sitä kovempaa tarvitsekaan soittaa jos joku on autossa sisällä, mutta olisihan se ihan kiva jos pystyisi kovempaakin soittamaan kun on auton ulkopuolella kuuntelemassa ovenkahvojen helinöitä

ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
-
kumimuumi
- OCF Member

koitin mä sitä ruuvailla, mutta sarö ei kuulunut takakontiin asti etuovesta kun yksinäni sain härvelit kytkettyä sointikuntoon. pitää joku kerta koittaa ihan kunnolla 
paha kun pioneerin mukana ei tullut kaukoa. olisi voinut takakontista käsin säädellä volaa ja vääntää gainia..
silti tuli "eisii-diisiihin" aivan uuden laista potkua

paha kun pioneerin mukana ei tullut kaukoa. olisi voinut takakontista käsin säädellä volaa ja vääntää gainia..
silti tuli "eisii-diisiihin" aivan uuden laista potkua
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki