K-S paikallismiitti. Kysymys
Re: Jyväskylän meeting 7.6 klo 17.00 jyväskylä satama.
Kyl sinne ny parikolme Opeliakin nyt tulee... Katellaan vapaat paikalle.
Mun Omppu alkoi valmistautumaan Kalajoen tapahtumaan.T.K kirjoitti:ÖÖö, Juhan vectra, Kettusten 3 omegaa,teidän corsa ja kallen a omppu ja tietysti muut ketkä tulee muualta päin suomea. Saadan koko intersportin puoleinen seinusta OCF:n porukalle
Ajoneuvot rajoittuu Baotian skootteriin, Mazaas riisipussiin ja mamman Astraktoriin.
No ei ainakaan Teemun omegaa voi tuoda kun siitä puuttuu kylkilista!T.K kirjoitti:ÖÖö, Juhan vectra, Kettusten 3 omegaa,teidän corsa ja kallen a omppu ja tietysti muut ketkä tulee muualta päin suomea. Saadan koko intersportin puoleinen seinusta OCF:n porukalle
Mulla ois parempi idea: kaks corsaa meidän pihasta lojumasta... musta supernopea vectra... ja poronruokakadetti!
Oikeesti olis kiva saada tollaseen tapahtumaan ihan oikeasti rakenneltuja autoja... Vakiot/väritetyt kun tuppaa vähän olemaan tylsiä tuommosessa porukassa. Ja on kai siellä semmosiakin muttei klubin puolesta.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
then always be a unicorn
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
taitaa olla meiltä tuo jkl cruisingiin osallistuminen aika hiljasta kun on tytön 10v syntymäpäivä...
vie mimmi se sun fiiatti sinne kun nuo meidän autot on liian tavallisia...
vie mimmi se sun fiiatti sinne kun nuo meidän autot on liian tavallisia...
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
Eli viedään kolme siwan kassia sinne parkkikseen... selevä.
BTW: Ei tartte auttaa... Niitä ideoita! Kyl me autot revitään mutta yhteishengessä ja ideoinnilla saa jotain aikaan.
Ja HR-83 on tulossa paikalle....
BTW: Ei tartte auttaa... Niitä ideoita! Kyl me autot revitään mutta yhteishengessä ja ideoinnilla saa jotain aikaan.
Ja HR-83 on tulossa paikalle....
ei tartte suuttua.timok kirjoitti:vie mimmi se sun fiiatti sinne kun nuo meidän autot on liian tavallisia...
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
mimmix kirjoitti:
No ei ainakaan Teemun omegaa voi tuoda kun siitä puuttuu kylkilista!![]()
sitten ei muutakun ideoita kehiin!!!! tarkenna samalla oikeasti rakennettu auto niin tietäs vähän katellamimmix kirjoitti:Oikeesti olis kiva saada tollaseen tapahtumaan ihan oikeasti rakenneltuja autoja... Vakiot/väritetyt kun tuppaa vähän olemaan tylsiä tuommosessa porukassa. Ja on kai siellä semmosiakin muttei klubin puolesta.
edit: vaikkei tuo mun omppu olekkaan kuin vakio/väritetty nii se varmaan joutaa jossei Sannalla ole työvuoroa.......
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
Niin ois kans kiva tietää "oikeasti rakennettu auto", ei niitä täysin rakennettuja opeleita oikein ole täällä keski-suomen alueella...
Volvo V70 2.4T
Volvo 850 T5(r)-94
Volvo 850 T5(r)-94
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
joo olis kyllä kiva tietää jonkinlainen määritelmä rakennetulle autolle?
itse olen omasta mielestäni jotenkin tuon sinisenkin rakentanut, itselle mieleiseksi käyttöautoksi jokapäiväiseen arkiajoon...
mutta kaikkiahan ei voi miellyttää, mulle ei ainakaan tulis mieleenkään "värittää" autoa jonkun toisen mieliks vaikka punaiseksi...

itse olen omasta mielestäni jotenkin tuon sinisenkin rakentanut, itselle mieleiseksi käyttöautoksi jokapäiväiseen arkiajoon...
mutta kaikkiahan ei voi miellyttää, mulle ei ainakaan tulis mieleenkään "värittää" autoa jonkun toisen mieliks vaikka punaiseksi...
niin eihän tuo sunkaan opeli ole muutakun väritetty jollain ooppeliin kuulumattomalla värillä...T.K kirjoitti:Niin ois kans kiva tietää "oikeasti rakennettu auto", ei niitä täysin rakennettuja opeleita oikein ole täällä keski-suomen alueella...
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
mä taidan olla pöhlö
Voi luoja mikä sota... Syvimmät pahoitteluni kaikille autonrakentajille jotka ottivat itseensä. En todellakaan tarkoittanut asiaa ihan näin...
Enkä tarkoittanut myöskään että haluaisin esille HR-83:n tyylisiä autoja... Jokainen teidän autoista (ja jopa se mun paska stiiilo) on hienompi kuin se.
Kyllä minun mielestä Timo sinun sininen omega on hieno ja sen mielelläni esille laittais. Jos teillä on menoa niin eiköhän se auto meidän mukana kaupunkiin kulkeudu jos niikseen on
Jos se farkkukin on jo valmis niin laittakaa se sitten kans. Ja Teemun auto tottakai jos kerta listakin on taas paikallaan
Ja T.K:lle kymmenen raipaniskua siitä ettei vekra oo vielä valmis
Ja pliis älä vedä herneitä nenään tai mulla ei oo enää yhtään ystävää........
Ja mitä ihmettä te minun mielipiteistä edes välitätte? Enhän edes kuulu koko teidän arvoisaan klubiin.
Enkä tarkoittanut myöskään että haluaisin esille HR-83:n tyylisiä autoja... Jokainen teidän autoista (ja jopa se mun paska stiiilo) on hienompi kuin se.
Kyllä minun mielestä Timo sinun sininen omega on hieno ja sen mielelläni esille laittais. Jos teillä on menoa niin eiköhän se auto meidän mukana kaupunkiin kulkeudu jos niikseen on
Jos se farkkukin on jo valmis niin laittakaa se sitten kans. Ja Teemun auto tottakai jos kerta listakin on taas paikallaan
Ja T.K:lle kymmenen raipaniskua siitä ettei vekra oo vielä valmis
Ja mitä ihmettä te minun mielipiteistä edes välitätte? Enhän edes kuulu koko teidän arvoisaan klubiin.
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
Hienoa yhteishenkeä havaittavissamimmix kirjoitti:Enkä tarkoittanut myöskään että haluaisin esille HR-83:n tyylisiä autoja... Jokainen teidän autoista (ja jopa se mun paska stiiilo) on hienompi kuin se.
Eihän se nyt mikään opel-tapahtuma ole kuitenkaan vaan tuninkinäyttely.
Tää homma nyt luiskahti ihan käsistä kun sanoin jotain minkä kaikki luuli koskevan juuri itseään ja loukkaantui... Vaikka siitä ei ollut kyse.
Taitaa olla kaikilla menkat
Tähän keskusteluun osallistuneet kaikki VARMASTI tiedätte että mielestäni teidän autot on hienoja. Ja varmasti olen sen jokaiselle myös sanonut.
Tarkoitin vaan sellasta että tollaseen näyttelyyn olis ihan hauska saada oikein extriimejä avaruuslaivoja,
vaikka tällasia

Ja tiedänhän mä sen ettei niitä ole
Seuraavaksi paras vaihtoehto onkin juuri kettuomegat.
Joko voidaan olla kavereita?
Tää homma nyt luiskahti ihan käsistä kun sanoin jotain minkä kaikki luuli koskevan juuri itseään ja loukkaantui... Vaikka siitä ei ollut kyse.
Taitaa olla kaikilla menkat
Tähän keskusteluun osallistuneet kaikki VARMASTI tiedätte että mielestäni teidän autot on hienoja. Ja varmasti olen sen jokaiselle myös sanonut.
Tarkoitin vaan sellasta että tollaseen näyttelyyn olis ihan hauska saada oikein extriimejä avaruuslaivoja,
vaikka tällasia
Ja tiedänhän mä sen ettei niitä ole
Seuraavaksi paras vaihtoehto onkin juuri kettuomegat.
Joko voidaan olla kavereita?
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
No harmittaa kyllä itteekin... mutta voi olla parempi näin.mimmix kirjoitti:Ja T.K:lle kymmenen raipaniskua siitä ettei vekra oo vielä valmisJa pliis älä vedä herneitä nenään tai mulla ei oo enää yhtään ystävää.......
Nenässäkään ei näy mitää vihertävää..
Nus nus.. Onhan se tigran väritimok kirjoitti:niin eihän tuo sunkaan opeli ole muutakun väritetty jollain ooppeliin kuulumattomalla värillä...
Volvo V70 2.4T
Volvo 850 T5(r)-94
Volvo 850 T5(r)-94
Ollaan TobyR:n kans ennakkotutustumisella sataman teranssilla 
Ja varmasti ilman autoja......Juheksi kirjoitti:Ollaan TobyR:n kans ennakkotutustumisella sataman teranssilla
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4