C Vectra roiskeläpät

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
4n77i
'Admiral'
'Admiral'

C Vectra roiskeläpät

Viesti Kirjoittaja 4n77i »

Pitäis saada C Vectra farkkuun, jossa OPC Line Pack, roiskeläpät eteen ja taakse. Soitin juuri paikalliselle jälleenmyyjälle ja heidän mukaan OPC-korisarjan kanssa yhteensopivia roiskeläppiä ei ole. Mielestäni se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Olen muistaakseni nähnyt ihan livenäkin Ooppelin omia muotoonvalettuja roiskeläppiä C Vectroissa OPC Line Packin kanssa. Nettiautossakin on parhaillaan myynnissä Vectra, jossa edessä näkyy olevan roiskeläpät (http://www.nettiauto.com/opel/vectra/2476271). Kuvista vaan ei näe istuuko roiskeläpät hyvin vai onko ne vain sinne päin.

Pystyykö joku vahvistamaan asian suuntaan tai toiseen?
Hyrysysy
'Admiral'
'Admiral'

Re: C Vectra roiskeläpät

Viesti Kirjoittaja Hyrysysy »

100 % en voi vahvistaa, mutta viime syksynä, kun sain nykyisen veccuni, niin silloin siihen oli asennettu tuollaiset eteen. Muistaakseni ne on hieman lyhyemmät ja sirommat.
Täytynyt olla varsinaisen sokea asentaja, koska ne ei istunut paikoilleen ei sitten mitenkään. Taisivat kuitenkin olla kalliimmat (myyjäkin ihmetteli niiden muovipalojen hintaa, kun tulivat kylkiäisenä) kuin autooni kuuluvat.
MikaT
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja MikaT »

Tuon nettiauton kuvan perusteella näyttävät ihan niiltä peruslätkiltä jotka on tarkoitettu asennettavaksi OPC-helmattomaan autoon. Ja ne eivät sovi helmojen kanssa sitten ollenkaan.

Itse aikani noita soviteltuani päädyin vuolemaan ja siloittelemaan kaiken muun kuin sen varsinaisen lätkän pois ja laittamaan lätkät ristiin, muistaakseni kolmella ruuvilla per puoli. Noin saa nätimmän puolen taaksepäin. Lopputulos on mun mielestä onnistunut ja pelti lätkien takaa on säästynyt kiveniskuilta. Viime kesästä olen noilla jo ajellut. Kuvia voin ottaa tarvittaessa.
Vectra wagon CDTI
4n77i
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja 4n77i »

MikaT kirjoitti:Kuvia voin ottaa tarvittaessa.
No jos millään viitsit niin helpottais kummasti.
MikaT
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja MikaT »

Kamera olikin näköjään nyt reissussa joten pari kännyllä otettua ohessa, eiköhän niistä idea selviä.

Ja niinkuin näkyy, tarpeen ovat olleet ja kohtuudella tehtävänsäkin täyttäneet.

Kuva

Kuva
Vectra wagon CDTI
Vastaa Viestiin