-97 vectra, X20XEV, epätasainen käynti
-97 vectra, X20XEV, epätasainen käynti
Elikkä kierrokset soutaa, missähän mahtaa olla vika? Kansi on just vaihettu.
Ja autohan on siis -97 vectra X20XEV.
Re: -97 vectra, X20XEV, epätasainen käynti
Itselläni ainakin johtui nokka-asennon tunnistimesta....
tai sitten se tyhjäkäyntimoottori, mutta sen voi puhdistaa tai ainakin yrittää puhdistamalla.
opel vectra c 2,2 gts
sen saa oikein hyvinki puhtaaksi.. itse aikani putsailin aina sitä karstaista tappia uskoen että vika on siellä.. no vattu sentään.. pitikin putsata sitä solenoidia ja jättää sinne voitelu jämät ja ei ole vuoteen tarvinu katsella humpaavaa tyhjäkäyntiä!
vai solenoidin puhistit, sekö siinä oli vikana, tais itsellä kännissä unohtua sen puhdistus, no eipä mitään sehän ei ole kun kahdella ruuvilla kiinni, minä putsasin pelkän moottorin ja alkoi pelaan, mutta... millä sen moottorin saa kunnolla puhtaaksi, oon itse sen kaks kertaa liottanut. eihän sitä pysty purkaan
opel vectra c 2,2 gts
LISÄYS!blockhead kirjoitti:Elikkä kierrokset soutaa, missähän mahtaa olla vika? Kansi on just vaihettu.
ELIKKÄ
lähtee käyntiin ei käy kylmänä tyhjäkäynnillä, kaasua joutuu pumppaamaan jotta pysyy käynnissä. Kun lämpiää pysyy käynnissä, mutta kierrokset seilaa 500-3000.
lämpötila anturi sökö.. ei anna koneelle tietoa et kone o kylmä ja siten ei rikasta kylmäkäynnistystä. se vois ainaki olla yks vika...