G.T.S kirjoitti:Hyvin istuu koriin ja pitäis kyllä tolla pysyä.... Nyt vaan huutaa toi auto jotain perään ja helmoja;)
Mites onkos mies muuten tulossa kalajoelle vaikka onkin siinä intin partaalla;)
No sivuhelmat olis kivat, ehkä joskus tulee? Toi kalajoki on kyllä ihan auki, et jos lähen ni en tiiä millä, ku ei viitis ajaa niin pitkälle. Täytyy vielä pohdiskella tota kalajoen reissua
Pitäis lähtee joku päivä kuvaa autoja porukalla?
G.T.S kirjoitti:Hyvin istuu koriin ja pitäis kyllä tolla pysyä.... Nyt vaan huutaa toi auto jotain perään ja helmoja;)
Mites onkos mies muuten tulossa kalajoelle vaikka onkin siinä intin partaalla;)
No sivuhelmat olis kivat, ehkä joskus tulee? Toi kalajoki on kyllä ihan auki, et jos lähen ni en tiiä millä, ku ei viitis ajaa niin pitkälle. Täytyy vielä pohdiskella tota kalajoen reissua
Pitäis lähtee joku päivä kuvaa autoja porukalla?
No lähdet vaikka mun kyydissä niin laitetaan bensatkin sit littiin... ja saas nähdä jos toi jussikin tulee mun kyydissä!
rattoisa matka jussi ajaa ja sä ja mä juodaan;)
Niin no ite just kattelin jotain pikku lippaa tonne alas jos jotain kans tilais et tilaa säkin nyt jotain;)
No tänään ollaan menossa vielä kuvaamaan jos säät sallii mut vois kans mennä joku päivä kuvaileen jos tolla kuvaajalla on aikaa;)
Olikos tämä Espoossa parkissa leirintäaluella harmaan farkku Vectran vieressä? Aikas lailla samanlainen kulkine oli siinä mökin nurkalla.
Pirun komia laitos on kyllä, vanteet vaan vaihtoon ja se on sitten siinä.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
ChiEf kirjoitti:Olikos tämä Espoossa parkissa leirintäaluella harmaan farkku Vectran vieressä? Aikas lailla samanlainen kulkine oli siinä mökin nurkalla.
Pirun komia laitos on kyllä, vanteet vaan vaihtoon ja se on sitten siinä.
G.T.S kirjoitti:...No lähdet vaikka mun kyydissä niin laitetaan bensatkin sit littiin... ja saas nähdä jos toi jussikin tulee mun kyydissä!
Niin no ite just kattelin jotain pikku lippaa tonne alas jos jotain kans tilais et tilaa säkin nyt jotain;)
No tänään ollaan menossa vielä kuvaamaan jos säät sallii mut vois kans mennä joku päivä kuvaileen jos tolla kuvaajalla on aikaa;)
Ihan hyvä idea lähtee porukalla tota täytyy miettiä
Joo tosiaan vois lähtee kuvailee, pitäis vaan kysellä onko silllä kuvaajalla aikaa . Auto pitäis pestä taas.
G.T.S kirjoitti:...No lähdet vaikka mun kyydissä niin laitetaan bensatkin sit littiin... ja saas nähdä jos toi jussikin tulee mun kyydissä!
Ihan hyvä idea lähtee porukalla tota täytyy miettiä
Joo tosiaan vois lähtee kuvailee, pitäis vaan kysellä onko silllä kuvaajalla aikaa . Auto pitäis pestä taas.
Niin no mun autossa ainakin tilaa sulle et lähde ihmeessä niin pääset senkin näkemään!
Joo no kyllä siltä kysyinkin et jos tossa viikon päästä menis?? oltiin eilen kuvaamassa veljen autoo mut ajatus oli et sais sellaisia liikkuvia kuvia mihin tarttis kaks autoo niin ite oon tonteilla siihen vasta viikon päästä?