No niin...Idean poikanen ois tämmöinen, kokoontuminen näsin S-marketille, CorsaSport lupas väsää jonkun kartan ku tuntu viimekski luonnistuvan
Ajankohta ois siis 16.8 klo 18.30. Siit ois idean lähtee grillaamaan johku porvoon lukuisista grillipaikoista, viimeisenä vaihtoehtona meiän takapiha ...
Elikkäs miltäs kuullostaa ja ketä lupautuis/pääsis tulemaan?
Jahas, sinne oltais tulossa.. mutta saisinkos jotain katuosoitetta tohon paikkaan, nii saatais gps-paikannettua se ja löydettäis helposti perille Tullaan kuisteskin täältä Porista asti.. ;D
Mulla on muita velvollisuuksia Helsingissä klo. 18.00 alkaen ja olen siellä muutaman tunnin ja sitten tulen Porvooseen "Matti Myöhäsenä" niin kuin viime kerrallakin joten enköhän ainakin jotain kerkee näkemään.
Yritetään mekin paikalle tulla, mulla tosin puskuri neljällä erilaisella ruuvilla kiinni ja helmat kabiinissa, mutta kuiteskin. Ja varmaan parin autokunnallisen voimin jos suinkin mahdollista.
Joo joo, kaikki vaan borgåån huomen(tai aika huomioon ottaen tänään)...Toivottavasti vaa kelit sallii grillauksen, eli ottakaa makkaraa mukaan, ni mä voin tuoda ketsupin ja sinapin
Kiitosta kaikille osallistujille taas. Hauskaa oli paitsi mihin Porin miehet hävis? Ilta jatku vielä pitkään grillailun merkeissä Toivottavasti kaikki pääsi ehjänä kotiin...