eli ongelmani on A Vectran -89 keskuslukituksen toimimattomuus, ei ole koskaan minun aikanani toiminutkaan. autossa on jälkiasennettu cobran hälyt + ajonesto, voisiko jotenkin tämän takia olla kytketty pois käytöstä tai jotain muuta? sulaketta keskuslukolle ei ollut joten sen laitoin, ei vaikutusta
Vectra A -89 Keskuslukitus ongelma
Vectra A -89 Keskuslukitus ongelma
en vielä löytänyt omaan ongelmaani vastausta täältä foorumilta joten toivoisin pikkusen apuja
eli ongelmani on A Vectran -89 keskuslukituksen toimimattomuus, ei ole koskaan minun aikanani toiminutkaan. autossa on jälkiasennettu cobran hälyt + ajonesto, voisiko jotenkin tämän takia olla kytketty pois käytöstä tai jotain muuta? sulaketta keskuslukolle ei ollut joten sen laitoin, ei vaikutusta
ja ehkä tärkeä tieto se että kuskin ovea ei saa avaimella lukkoon mutta saa auki? 
Jos tädillä olis munat se olis setä.
Re: Vectra A -89 Keskuslukitus ongelma
onko tää huonosti kysytty, vai eikö kukaan vain osaa auttaa? kun ei vastauksia näy eikä kuulu 
Jos tädillä olis munat se olis setä.
- kadett90
- OCF Member 2024

Onko siinä yleensä keskuslukkoa.Oliko A-Vekkulissa jo keskari vakiona kaikissa.
ei ole kaikissa malleissa, 2 litraisissa gl ja gls malleissa kai on kaikissa, mutta 1,6 ei ole -91 lähtien on kaikissa,
opel vectra c 2,2 gts
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Ota joku ovipahvi pois ja katso onko siellä takana semmoista mötikkää jossa johtoja, lukon tankoja työtelemässä. Jos otat siitä kuskin ovesta, niin samalla voi tarkistaa onko siellä kaikki tangot kiinni molemmista päistään, jollei avain kerta lukitse ovea. 
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Ja vaikka ne tangot olisikin kiinni siinä lukkopesässä, lukko voi olla vanhuuttaan hajonnu tai joku yrittäny siitä väkisin sisään. Mulla kävi niin, piti vaihtaa lukko ja sen voi vaihtaa päikseen myös toiselta puolelta.
ja täytyyhän siinä rele olla jos on keskuslukitus, elikkä siellä hanttarin jalkatilassa sivumuovin alla se kiekert, samoin pitää olla tankinluukussa moottori mihin tulee kai kaks johtoa, ja takaluukun lukosta sen keskuslukon pitää kans toimia.
opel vectra c 2,2 gts
Taitaa olla perussettiä nämä keskuslukon ongelmat.. Tänään alkoi ovien lukot solkottaan edestakaisin kun löin takaluukun kiinni. Tuo oli ihan uusi ilmiö mulle tämän auton kanssa,muuten pelaa kuin junan vessa. 
Vectra 2.0 -89
Sekalaisia romuja
Sekalaisia romuja
kato ne piuhat siitä takaluukun saranasta, siellä se vika piiloilee.
opel vectra c 2,2 gts
Juu ne tarviikin tutkia oikein ajan kanssa kun kerkiää.. Näytti siltä että joku on jo jotain teippipatenttejakin viritellyt piuhoihin. Yllätys.. 
Vectra 2.0 -89
Sekalaisia romuja
Sekalaisia romuja
Mulla se keskuslukitus ei edes yllä takaluukkuun ja pensakorkkiin...tiedä sitten tästä Vectrasta..
Tää on joku Galvanoidut Listat malli.. bensaluukus ei mitään härpäkkeitä ole mutta takaluukun saranoissa on jotain johtohässäköitä joita joku seppä on viritellyt sähköteipillä luomisen vimmassa. 
Vectra 2.0 -89
Sekalaisia romuja
Sekalaisia romuja
Oisko lisäjarruvalon ja takaluukun valon yhdistelmäratkaisu, palaa vain samanaikaisesti...MaJal kirjoitti:Tää on joku Galvanoidut Listat malli.. bensaluukus ei mitään härpäkkeitä ole mutta takaluukun saranoissa on jotain johtohässäköitä joita joku seppä on viritellyt sähköteipillä luomisen vimmassa.