Umpioiden säätömoottorin sopivuus vectra -01
Umpioiden säätömoottorin sopivuus vectra -01
Käykä b-vectran vm. -96-98 umpion säätömoottori vm.-01 vectraan? Tossa vanhemmassahan on h4 lamput ja uudemmassa kaksi h7 puolellaan. Joten onkohan moottorit erilaiset?
Re: Umpioiden säätömoottorin sopivuus vectra -01
siinä b-1:ssä on kahta umpiota eikä ne moottorit käy keskenään, katoppa niitä moottoreita motonetin sivuilta. mulla kyllä muistaakseni on h 7 peeykkösessä
opel vectra c 2,2 gts
Katsoppa umpion valmistaja siitä umpion lasista. Noita H4 ei ole B-Vecuissa.
Toyota Corolla 2006 1.6 A
'lmb-58 kirjoitti:siinä b-1:ssä on kahta umpiota eikä ne moottorit käy keskenään, katoppa niitä moottoreita motonetin sivuilta. mulla kyllä muistaakseni on h 7 peeykkösessä
Jep. Näky olevan eri moottorit. Ja näytti myös b1 mallissa olevan h7 ja h1/h7 lamput. Ja noi umpiot on valeo merkkiset.
on niitä moottoreita jotkut laittanut ristiin mutta vaatii varmaan mielenkiintoa ja vähä taitoa asiaan.
opel vectra c 2,2 gts
Joo kyllä kai ne sopis mut mulla ei riitä mielenkiinto moiseen. Pitää sopii paikallee ykösellä.lmb-58 kirjoitti:on niitä moottoreita jotkut laittanut ristiin mutta vaatii varmaan mielenkiintoa ja vähä taitoa asiaan.
on varmasti näin, helppo laittaa kun sopii just eikä melkein, ja niitä kuitenkin rahalla saa, uusia ja käytettyjä.
opel vectra c 2,2 gts