Kertokaas nyt asiantuntijat

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
TranceSami
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TranceSami »

Moi. Mulla on B-mallin Mantassa (2.0 ruisku)semmonen vika että kylmänä lähtee laakista käymään mutta kun on käyttänyt ja koittaa uudestaan niin ei millään. Eli ei lähde lämpimänä millään. Auton tarvii antaa olla vähän aikaa ja sitten taas lähtee. Eli kun se on vähän aikaa seisonut...
Kertokaa mikä vois olla. Vika on vähän harmillinen kun ei voi oikein lähteä minnekään sammuttamatta...
18E
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja 18E »

On 2003-08-12 21:20, TranceSami wrote:
Moi. Mulla on B-mallin Mantassa (2.0 ruisku)semmonen vika että kylmänä lähtee laakista käymään mutta kun on käyttänyt ja koittaa uudestaan niin ei millään. Eli ei lähde lämpimänä millään. Auton tarvii antaa olla vähän aikaa ja sitten taas lähtee. Eli kun se on vähän aikaa seisonut...
Kertokaa mikä vois olla. Vika on vähän harmillinen kun ei voi oikein lähteä minnekään sammuttamatta...
Kaasarivehkeissä useimmiten liittyisi jonkinlaiseen vuotoon. Onhan tulpat ok? -ei liian märät vst.
Ruiskuvehkeissä veikkaisin sytytyksen ohjainyksikköön. Mahdoton sanoa, mutta jostain se osien vaihto pitää alkaa :/
t:Ville

"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
FusionWolf
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja FusionWolf »

Jaa vai, että vikaa. Olen pitänyt tätä Opelin "ominaisuutena". Meinaan itselläni oli -90 Kadett 1.6i joka teki samoin. Faijalla oli -98 Astra Club 1.8i joka teki samoin. Itse ostin Vectra -96 B:n 1.8i joka tekee edelleen samoin. Ja Faija on vaihtanut -03 Astra 1.8i Sport:iin, joka myöskin tekee tätä, jotta sillai.

<font size=-1>[ This Message was edited by: FusionWolf on 2003-08-13 00:22 ]</font>
vecculi b
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vecculi b »

kannattaa tarkistaa/tarkistuttaa sytytys ennakko vika viittaisi siihen ett sytty liian myöhäisellä.
jpisteh
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jpisteh »

On 2003-08-12 21:20, TranceSami wrote:
Toi otsikko voisi olla kuvaavampi...

Noilla oireilla tarkastaisin ensimmäiseksi suihkutussuuttimet. Eli tiputtaako ne sammutuksen jälkeen yhtään pisari per minuutti on maksimi.

j.h
Vastaa Viestiin