Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Hopeinen Calibra jollain muhkealla tuning-etupuskurilla. Takaspoileri sama kuin atan Calibrassa. Ja Kontiontiellä n. 17 aikoihin.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Ei kai se väärin oo.. Molemmat taidettiin kuluttaa sitä vasenta kaistaa kohdatessa.Jari79 kirjoitti:joo tunnustan..retro kirjoitti:Lahdentiellä pohjoisesta etelään Korso-Koivukylä -välillä n. klo 20.40 Evo Omega, nopeuseroa oli varmaan 280km/h, kun ajoin vastaan, joten tarkempia tuntomerkkejä en pysty sanomaan.![]()
vanhakin innostuu välillä...
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Taisi olla eilen kun näin Palokassa beigen Calibran, vähän saman sävyinen kun vanhat saksan taksit. Ja Lohikoskentiellä ajoi vastaan oranssi-musta A-Omega farmari.
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
jumankauta mitä
tuli tänään bongattua, heti ku töistä lähin niin kuormaajantiellä tuli musta OPC-corsa jonka perässä helvetin tyylikkäästi laitettu farkku OPC-vectra
.
sitten ku ite tulin seppälästä päin ja olin kääntymässä vaajakosken tielle niin liikennevaloissa oli todella nätti harmaa b-veccu
sitten ku ite tulin seppälästä päin ja olin kääntymässä vaajakosken tielle niin liikennevaloissa oli todella nätti harmaa b-veccu
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
Itekin bongasin tuo beigen Calibran Palokassa päivänä muuanna. Ajeli mun perässä melkein koko matkan kun kotoa lähdin ja Bilteman valoihin asti. Ihan näppärän näköinen laitos. Kirjoitteleekohan kyseisen auton omistaja täällä?Ile84 kirjoitti:Taisi olla eilen kun näin Palokassa beigen Calibran, vähän saman sävyinen kun vanhat saksan taksit. Ja Lohikoskentiellä ajoi vastaan oranssi-musta A-Omega farmari.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Tämä sama taisi tulla mua vastaan Saviolla.retro kirjoitti:Keravalla kaverin kertsin parkkiksella seisoo komee oisko ollu ruskea Bascona, on lisämittaria ja kuppipenkkiä ja komeet huulivanteet. Kukaan täältä? Se olin minä, kun tulin Omegalla pihaan ja kävin ihailemassa Asconaa.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Magee e kadetti seedani tuli vastaa äske nivavaaran kupeessä täällä rollossa. Oli alpinen tarra tuulilasissa ja hemmetin iso lintulauta 
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Wlle kirjoitti:Magee e kadetti seedani tuli vastaa äske nivavaaran kupeessä täällä rollossa. Oli alpinen tarra tuulilasissa ja hemmetin iso lintulauta
Tais olla se viininpunanen ja WRC-siivellä?
Wllen muutes näin tänään joskus viiden-kuuden välilä, nelostietä porhalsi etelään päin Angstralla, ite päivystin teebeellä..
MB 190E 2,0 -90
Vectra B1 Voyage CD X18XE -97 (ex)
Volvo 855 2,5 aut -94 (ex)
Vectra 20XE (ex)
+ 10 muuta ex-autoa...
Volvo 855 2,5 aut -94 (ex)
+ 10 muuta ex-autoa...
Joo just sejugi_1985 kirjoitti:Wlle kirjoitti:Magee e kadetti seedani tuli vastaa äske nivavaaran kupeessä täällä rollossa. Oli alpinen tarra tuulilasissa ja hemmetin iso lintulauta
Tais olla se viininpunanen ja WRC-siivellä?Mieki näin sen eilen kaupungilla, vittu että oli rajun näkönen rassi
![]()
![]()
![]()
Wllen muutes näin tänään joskus viiden-kuuden välilä, nelostietä porhalsi etelään päin Angstralla, ite päivystin teebeellä..
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Ja tänään tuo tuli muakin vastaan saviolla. Kenes viininpunanen a-vectra seisoo savion m-markettia vastapäätä olevalla parkkiksella. Jarno?Jarno kirjoitti:Tämä sama taisi tulla mua vastaan Saviolla.retro kirjoitti:Keravalla kaverin kertsin parkkiksella seisoo komee oisko ollu ruskea Bascona, on lisämittaria ja kuppipenkkiä ja komeet huulivanteet. Kukaan täältä? Se olin minä, kun tulin Omegalla pihaan ja kävin ihailemassa Asconaa.
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Ei ole mun.Tebi kirjoitti:Ja tänään tuo tuli muakin vastaan saviolla. Kenes viininpunanen a-vectra seisoo savion m-markettia vastapäätä olevalla parkkiksella. Jarno?Jarno kirjoitti:Tämä sama taisi tulla mua vastaan Saviolla.retro kirjoitti:Keravalla kaverin kertsin parkkiksella seisoo komee oisko ollu ruskea Bascona, on lisämittaria ja kuppipenkkiä ja komeet huulivanteet. Kukaan täältä? Se olin minä, kun tulin Omegalla pihaan ja kävin ihailemassa Asconaa.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Tänään bongattu sininen Astra coupe turbo TBO-1 kilvillä Lappeen keskustassa. Eilen hopeinen coupe Sammonlahdessa. Eilen bongattu Kouvolassa keltamusta Kadett C coupe ja lauantaina oranssi A Manta Tunnelikadun valoissa. Molemmat erittäin tyylikkäitä. 
Tänään Helsingin Uudenmaankadulla viininpunainen B1 Omega farmari, jossa tuplaputket ja konttiin väkerretty 3.5 V6 
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Minkä värinen vekra?Jani_88 kirjoitti:kuormaajantiellä tuli musta OPC-corsa jonka perässä helvetin tyylikkäästi laitettu farkku OPC-vectra.
Kohtasivatkohan katseemme tänään Laukaantien alapäässä? Olit valoissa ja tulin vastaan? Katoin että tää on se astra mutta ei ehtiny kättä nostaa...
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
kyllä kohtasivat

haha
veccu oli sininen/turkoosi tai jotain tolta väliltä
haha
veccu oli sininen/turkoosi tai jotain tolta väliltä
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14