Pk-seutu aluemiitti: su 18.1.
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti, 4. ja ?.6.
Mä jo heitin tonne Porvoon suuntaan ennakkoa, joten olisko kiinnostuneita lähtee morjenstaa idän ihmeitä lauantaina?
Edit: Itse siis olen henk. koht varmaankin menossa, mutta kruisailuseura kelpaa aina.
Edit: Itse siis olen henk. koht varmaankin menossa, mutta kruisailuseura kelpaa aina.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Täällä on sitten tosiaan nyt myös uusi yhteyshenkilö, eli nimimerkki enne. MaxWeapon jatkaa toisena yhteyshenkilönä. Ja tottakai me hallituksen jampatkin (kuten Jarno ja minä esimerkiksi) ketkä täällä alueella asutaan toki ollaan olemassa, mutta vähän eri roolissa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
^
no mie jo ehin ihmettelee et mitähähtäh? mut tää selviskin
no mie jo ehin ihmettelee et mitähähtäh? mut tää selviskin
Tervehdys vain kaikilleata kirjoitti:Täällä on sitten tosiaan nyt myös uusi yhteyshenkilö, eli nimimerkki enne. MaxWeapon jatkaa toisena yhteyshenkilönä. Ja tottakai me hallituksen jampatkin (kuten Jarno ja minä esimerkiksi) ketkä täällä alueella asutaan toki ollaan olemassa, mutta vähän eri roolissa.
Minulla on selkeä tavoite ja se on, että autoilla myös välillä ajettaisiin (ihan maltillisesti).
Tämän takia paikallismiittien vierailu käynnit etenkin kesän aikana muiden paikallismiitteihin tulee varmasti mukaan ohjelmaan.
Tämä on juurikin sitä mitä minä ehdottaisin. Erittäin hieno idea!Nalen kirjoitti:Mä jo heitin tonne Porvoon suuntaan ennakkoa, joten olisko kiinnostuneita lähtee morjenstaa idän ihmeitä lauantaina?
Itse olen Perjantaista sunnuntaihin pohjanmaalla ja tapailen korkeintaan kalajoki laakson opelisteja (en omalla autolla), joten en pääse tänne mukaan. Mutta menkää nyt ihmeessä tuonne käymään
Rajoitusten mukaisestiNalen kirjoitti: Meinasitko enne sit ihan oikeesti kruisailla vai "kruisailla"?
jaaha. huomenna sit nihtisiltaan 
Jospa sitä lähtisi valumaan Nihtisillan suuntaan.
Kruisailut jää mun osalta väliin, ei oikein Asconassa toimi kunnolla huurteenpoisto...
Ja lauantainakaan ei kerkeä Porvooseen kun tarvii lähteä kartturiksi.
Kruisailut jää mun osalta väliin, ei oikein Asconassa toimi kunnolla huurteenpoisto...
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Juu, tästä täytyy kohta siirtyä tuohon tarkalleen 1,72 kilometrin päähän...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Hyvinhän se cona näytti silti tietä syövänJarno kirjoitti:Jospa sitä lähtisi valumaan Nihtisillan suuntaan.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Kuinkas moni nyt tänään olis lähdössä tonne Porvoon suuntaan?
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti: 4.6. ja 28.6.
Olen yksimielisesti päättänyt, että kesäkuun toinen miitti on 28.6.
Mikäli tällöin on hieno ilma tulemme tekemään pienen kruisailun Helsingin keskustan suuntaan.
Nährään nesteellä
Mikäli tällöin on hieno ilma tulemme tekemään pienen kruisailun Helsingin keskustan suuntaan.
Nährään nesteellä
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Tulossa.
Nyt pääsis itsekin paikalle pitkästä aikaa.
-respect to the man in the ice cream van-
Tulossa, tottakai
. Toivottavasti olis nyt hyvät kelit 

Golf GT ´06
Corsa D CDTI ´07
Ex. Corsa C ´01