angel eyes ja katsastus
angel eyes ja katsastus
Mitähän mahtaa katsastusmies sanoa Angel Eyes valoista, autona on Vectra A?? Kannattaakohan vaihtaa katsastuskeen alkuperäiset valot paikalleen...
Kertokaahan katsastuskokemuksianne??
Kertokaahan katsastuskokemuksianne??
Re: angel eyes ja katsastus
Jos niissä on E-hyväksyntä niin ei sano mitään, jos ei ole, niin sittenhän niitä ei tieliikenteessä saa käyttää. Se ei juuri sen yksinkertaisempaa voi olla.
"En ole puolesta, enkä vastaan.. pikemminkin päinvastoin."
No FK:n valot on ja laseissa lukee että E4, niin ilmeisesti on hyväksytyt 
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Jotenkin olisi semmoinen muisikuva että joku joskus puhui noista angeleista että jos kusihole inssi niin saattaa hylätä jos kaikki parkit toimii.
Eli syynä oli se että puolellansa sai palaa vain yksi parkkivalo, mutta tämä siis aivan mutua esson baarin nurkkapöydässä kuultua
Jos jollain faktaa kertoa...
Eli syynä oli se että puolellansa sai palaa vain yksi parkkivalo, mutta tämä siis aivan mutua esson baarin nurkkapöydässä kuultua
Jos jollain faktaa kertoa...
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Oisko vielä kokemuksia?? 
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Vectra C GTS Turbo
ei mulla ainakaan mikkelissä ole sanonut mitää valoista.... muutakun et saa kytkeäristiin että kun pitkät laittaa päälle nii lyhyetkin jää päälle
Se mitä ei ole, se tehdään jos ei osata, niin harjotellaan
Mitenköhän tää nyt pitäis lukee? Sanoko ne että saa kytkeä ristiin vaiko et saa kytkeä ristiin ? Miksi lyhyitten pitäis palaa pitkien kanssa samaan aikaan?OneLovE kirjoitti:ei mulla ainakaan mikkelissä ole sanonut mitää valoista.... muutakun et saa kytkeäristiin että kun pitkät laittaa päälle nii lyhyetkin jää päälle
Kolmena vuonna katsastanu auton enkeleillä, ilman huomautuksia. Parkkeina on ollut rinkulat ja ne pienet ledit, joten kyllä se taitaa olla pitkälti kiinni inssistä.
Voi, V6 soikoon!
Se on nimenomaan kiinni inssistä. Laki sanoo että saa olla vain yksi parkki puolellansa (tietysti edessä ja takana).
no huhhuh. ei minulle ainakaan vuosi sitte sanottu mitään. pitää kyllä vaikeaa olla katsastusmiehellä jos noista alkaa itkee 
ama kirjoitti:Mitenköhän tää nyt pitäis lukee? Sanoko ne että saa kytkeä ristiin vaiko et saa kytkeä ristiin ? Miksi lyhyitten pitäis palaa pitkien kanssa samaan aikaan?OneLovE kirjoitti:ei mulla ainakaan mikkelissä ole sanonut mitää valoista.... muutakun et saa kytkeäristiin että kun pitkät laittaa päälle nii lyhyetkin jää päälle
Kolmena vuonna katsastanu auton enkeleillä, ilman huomautuksia. Parkkeina on ollut rinkulat ja ne pienet ledit, joten kyllä se taitaa olla pitkälti kiinni inssistä.
ajatellen talvea kun ajaa pitkät päällä ja vaihtaa lyheille niin lyhkäsien päälle on saattanut muodostua jääkerros kun ei ole sulanut pois ... muttakun palaa samaan aikaa lyhyet pitkien kanssa niin ei ole sitä ongelmaa....
mut tuntuu olevan inssistä kiinni toi juttuvaan ei oo tullut perää kotona nii näyttää sit töissä sen...
Se mitä ei ole, se tehdään jos ei osata, niin harjotellaan
Ittellä Calibrassa enkelit, ja mainitsi että ei saisi olla kun yksi parkki puolellaan, kun minulla palo rinkulat, ja ledit vielä lisänä, mutta ei niistä sitten merkintää tullut.
Tosin keväällä käytettiin riisikuppi katsastuksessa, ja lisävaloissa paloi parkit, niin laittoi merkinnän niistä rekotteeseen, että poistettava..
Se on niin inssistä kiinni!
Tosin keväällä käytettiin riisikuppi katsastuksessa, ja lisävaloissa paloi parkit, niin laittoi merkinnän niistä rekotteeseen, että poistettava..
Se on niin inssistä kiinni!

entäs uudemmat bmw't jossa enkelit, taikka audit joissa ne ledi rivit ? siinäkin mun mielestä palaa enemmän kuin yksi parkki...
ja fiat stilossahan on kaksi parkkia / umpio..ja noin 10 cm välein toisistaan, joten oisko nääkin sitten tehtaalta lähtien laittomat ?