moi olen uusi täällä kertokaa millainen kyseinen auto on ja mitä siihen suurin piirtein maksaa jakopää remontti auto on automaatti
ainakin vielä olen tyytyväinen tähän autoon
opel omega 2.5v6 1997
Re: opel omega 2.5v6 1997
Mulla maksoi laitilan kk-autoteamilla 880 ekee. Siihen tuli sitten vesipumppu kans mukaan joka opelilla maksoi 140 ekee. Eli rullat, molemmat hihnat ja pumppu.
MV6 farkku 215 hevosta ja neljä niistä karvasta
okei kiva kuulla että nyt ei ihan kauheasti maksa mulla oli hetken nissan maxima 3.0.v6 siihen olisi maksanut sama remontti 1500e eikä olisi edes kaikkea vaihdettu mut sit siitä sekos automaatti laatikko ja laitoin sen takas liikeeseen ja sain ton opelin tilalle sekin on kyllä automaattiu ja toimii ainakin viellä kuinkas tosta tarkistetaan laatikko öljyt jos siell on vähän öljyä niin ilmoittaako ajotietokone jotain siitä
olisko pääkaupunki seudulla halpaa paikkaa mikä tekee jakopää remonttia tohon opeliin
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Haku toiminto on kätevä apu. Myös jonkinverran välimerkkejä saa käyttää, että saa tekstistä huomattavasti vähemmän päätä särkevää.
Joskus kyselin RS-superhuollosta Klaukkalasta, olisi maksanut 600 euroa, sisältäen vesipumpun sun muut hilut. Konalassahan on toinen pulju noilla. Hintakysely viime kesältä, kait se muutaman kympin on noussut... 
Omega B2 2.6 executive