apua kaivattaisiin..jospa täältä löytyisi..!!

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
opelmanta88
'Agila'

apua kaivattaisiin..jospa täältä löytyisi..!!

Viesti Kirjoittaja opelmanta88 »

joo elikkäs olisi tuomoinen ongelma auto on 2.0 turbo manta siinä on megasquirt boksi.Ongelma on että boksissa on jokin ilmeisesti kärähtäny ei ohjaa bensa pumppua päälle itse en tajua tämän ruitin päälle juurikaan mitään koska tuo ohjaus oli jo autossa valmiina.Olisi kai tarpeellista ruveta tutustumaan siihen vähä paremmin..mutta jos löytyy täältä iisalmen seudulta joka näistä tietäisi vähän enemmän olisin todella kiitollinen kaikista neuvoista tuohon kyseiseen ongelmaan...Huom! saa laittaa viestiä vaikka ei olekkaan täältä päin kaikki apu otetaan vastaan. :whack:
ryakar
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: apua kaivattaisiin..jospa täältä löytyisi..!!

Viesti Kirjoittaja ryakar »

Jos ongelma on että bensa pumppu ei toimi niin tarkista johdot et ne on kunnossa. ja jos haluat auton käyttöön niin vedä suora virta katkasijan kautta sille pumpulle niin voit itse laittaa sen päälle ja ajella. tai laita virtalukon kautta se virta sille pumpulle. jos boksi on kärähtäny niin et sinä sitä ite paljo kunnostele.
opelmanta88
'Agila'

Viesti Kirjoittaja opelmanta88 »

joo ku oiski nui helppo kaikki johdot on käyty läpi ja myöskin yritetty suoralla virralla bensa pumpulle mut auto ei käynisty koska toi ruitti ohjaa iha kaiken tos vehkees mut eikös toi ruitti oo itse tinattava boksi vai oonko vääräs...?...onko siihen mahdollista vaihtaa joku pieni komponentti jos siit o kärähtäny..se vaa ku pitäs olla sellane henkilö joka tajuais tuon ruitin päälle jotai...ja osais mitata noi pienet komponenti ku mulla loppuu tajunta nuis sähkö asiois noihin komponentteihin aivan täysin.
TDIC
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja TDIC »

kantsisko kysellä täältä ohjeita boksin korjaukseen. 8)
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella
Vastaa Viestiin