Kaikki vinkit ja niksit otetaan huomioon, mitä itse olette tuolle kapistukselle tehnyt.
x16xel kaasuläppäkotelo ja mittausarvot
x16xel kaasuläppäkotelo ja mittausarvot
Morjesta taas. Pikainen haku ei tuottanut tulosta niin kysympä suoraan teiltä. Siispä kaasuläppäkotelon putsaus meneillään. Nyt tarvitsisin vinkkejä kun tuo nyt tuossa on levällään. Tällä hetkellä on karstat sun muut putsattu ja se pirullinen pieni reikä avattu, mutta onko konstia mitata samalla nuo kahden potikan arvot jotenkin? ilmeisesti KL asentotunnistin ja toinen tyhjäkäyntimoottori? Vai mitä ne oli? 
Kaikki vinkit ja niksit otetaan huomioon, mitä itse olette tuolle kapistukselle tehnyt.
Vectra B -00 x16xel
Re: x16xel kaasuläppäkotelo ja mittausarvot (Korjattu!)
Itse itselleni vastaten. Homma kunnossa ja vessa toimii taas toistaiseksi. Nyt toista päivää ilman nykimistä, kierrosten seilausta ja vikavalon vilkuttelua.
Kaasuläppäkotelon totaalinen puhdistus auttoi tällä kertaa. Mittausarvoja en kunnollisia löytänyt mutta huolellinen putsaus ja sen pienen reiän avaus korjasi ongelman.
Kaasuläppäkotelon totaalinen puhdistus auttoi tällä kertaa. Mittausarvoja en kunnollisia löytänyt mutta huolellinen putsaus ja sen pienen reiän avaus korjasi ongelman.
Vectra B -00 x16xel