Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Klaukkalassa C-Vectran hinaamassa B-Vectraa
Skoda Octavia TDI
Hopea b manta raahes ja jotai muita opeleita 
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Korisarjallinen Calibra rantaväylällä aamulla. Väriltään punanen. Ajeltiin jonkin aikaa "samoissa porukoissa".
Tää sama tullu bongattua useesti. Tosin en kyllä muistanu, et siinä on tollanen lamppuarsenaali liekö vasta asennetut. Tai sit muisti vaan pätkii joka ei taas olis uutta meikäläiselle...Zafira kirjoitti:http://www.aijaa.com/v.php?i=4349606.jpg
Kuka tunnustaa? Oli parkkeerattu just niin sopivasti, etten uskaltanu yrittää mennä ohi
Opel Astra Sport 1.6 Turbo AT6 -11
Sininen B-veccu farmari bongattu Salossa, veturitallin valoissa. Näytti olevan i500- look (vai mikä se on) etupuskin, jotku sivuhelmat ja taka spoikka. Oli todella hyvän näkönen.
Ja niin oli kyllä blondi naiskuljettajakin.
Ja niin oli kyllä blondi naiskuljettajakin.
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
Harzan evo-500 bongattu muhoksen kylällä hiillostamassa paikallisia amiksia... 
Corsa B 1.7D
Lotus omega Hennalassa alkuillasta 

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Sahalahden ohi kun ajoin kuhmalahdelle niin semmonen hieno musta a omega tuli vastaan. En tiedä oliko 3000 mutta komee oli.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Turbo Coupe G-Astran johon itse olin laittamassa kohdilleen Irmukan takapönttöä.Ai että se näytti hyvältä kokonaiseedussaan

Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Viis vanhempaa
:A tuli vastaan 10-tiellä vähän Liedon jälkeen. Kaks GT:tä, yks lintta Kadetti ja pari muuta, oisko ollu yks Rekord. Turkuun päin menivät.
Punanen G-farkku tuli vastaan Turun oharilla topinojan kohlla. kärry perässä. Oli valkoset vanteet ja tummat lasit. Saman näin aikasemmin Salossa motarilla, meni Hesan suuntaan. Ite ajelin vaimon Primeralla kärry peräs ja muuttokuorma päällä. (ei oma)
Punanen G-farkku tuli vastaan Turun oharilla topinojan kohlla. kärry perässä. Oli valkoset vanteet ja tummat lasit. Saman näin aikasemmin Salossa motarilla, meni Hesan suuntaan. Ite ajelin vaimon Primeralla kärry peräs ja muuttokuorma päällä. (ei oma)
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
meinas vähän hymyilyttää tossa päivällä tuurissa kun kävin signumilla,joku jätkä lauma A-veculla parkissa,yhden jannun huulilta pysty selkeesti lukemaan,mikä vitun ooppeli toi on?

Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Varmaankin samainen Lotus tuli vastaani Lahden motarilla Helsingin suunnasta perjantai-iltana 19 jälkeen?samsa87 kirjoitti:Lotus omega Hennalassa alkuillasta
Näin autosta vain pienen vilauksen puskien takaa, ainakin takaspoileri oli samanlainen kuin Lotus Omegassa
Eilen Villen kullanvärinen B-Manta Tuusulantiellä ja Kehä III:lla ja tänään musta B-Manta Malminkartanontiellä Konalan S-Marketin kohdalla ajoi perässä kun olin menossa autoa pesemään itse.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Kolaroitu Vauhall Omega. Ei kyllä varsinaisesti liikenteessä enää...
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Eilen koirien kanssa lenkillä ollessa näin tässä lähistöllä pihassa hienon C Rekun.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT