Nalen kirjoitti:Taisin samsa87:n bongata X-tremestä Aristollaan. Taisit ajella siinä loppupuolella sinne uimastadionille päin sellasen punapaitaisen jalankulkijan ohitse melko läheltä.
Samsa autoineen tuli myös bongattuu. mites siinä oliksiinä aristossa varapyörä edessä?
Saman mäkin huomasin. Edessä ainakin toisella puolella oli peltivanne.
Varapyörä ois 16" alu
BurnisKäyttisPeltivanteet molemmin puolin...
Hajos viime viikonloppuna toinen eturengas aluista.
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Tebi kirjoitti:Ata sekä henkka ja henna jutustelivat HR-83:sen vieressä xtremefesteillä. Ja joku jolla oli klubin lippis päässä, en tuntenut.
Näitköhän nyt oikein? Ata:lla oli klubin lippis päässä. Minä ja G.T.S oltiin sitten myös siinä HR-83:n ympärillä ilman mitään tunnistemerkkejä.
Sori, siis kyllä juu atan tunnistin mutta siellä jossain muualla bongasin se toisen tyypin. Selitänpä taas selvästi
Noniin, nyt valkeni. Et sit tosiaan mua tai G.T.S:ää bongannu?
Olitko muuten kenties OCF:n huppari/takki päällä siellä? Jos olit, niin yritettiin G.T.S:n havainnon perusteella sua etsiä, mutta turhaan.
Joo, minähän se olin. Olis toki saanu tulla nykimään hihasta kun en kyllä muista teitä nähneeni. Tosin lonkeron vaikutus saatto vaikuttaa asiaan
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Tebi kirjoitti:Ata sekä henkka ja henna jutustelivat HR-83:sen vieressä xtremefesteillä. Ja joku jolla oli klubin lippis päässä, en tuntenut.
Näitköhän nyt oikein? Ata:lla oli klubin lippis päässä. Minä ja G.T.S oltiin sitten myös siinä HR-83:n ympärillä ilman mitään tunnistemerkkejä.
Sori, siis kyllä juu atan tunnistin mutta siellä jossain muualla bongasin se toisen tyypin. Selitänpä taas selvästi
Noniin, nyt valkeni. Et sit tosiaan mua tai G.T.S:ää bongannu?
Olitko muuten kenties OCF:n huppari/takki päällä siellä? Jos olit, niin yritettiin G.T.S:n havainnon perusteella sua etsiä, mutta turhaan.
Joo, minähän se olin. Olis toki saanu tulla nykimään hihasta kun en kyllä muista teitä nähneeni. Tosin lonkeron vaikutus saatto vaikuttaa asiaan
G.T.S oli vaan nähny sut pois lähtiessään ja vinkannu meille, mut ei me sit enää löydetty ata:n kanssa sua, ku lähdettiin etsii havaintopaikalta. Olit vaan kadonnu jonnekin.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
maritus kirjoitti:Bongasinko kenties G.T.S:n kehä ykkösellä tossa 20 pintaan? Ainakin kovasti joku kattoi sun auton näkösestä autosta mun astran perään.
Jos siis meinaat farmari vectra C:tä niin en ollut minä vaan pikkuveli jonka auto on... itsehän vietin mukavan lauantai illan töissä jonka takapihalla onneksi auto oli vielä kun lähdin pois... vaikka Nalen jo soittikin että oonkos töissä kun mut on muka muualla bongattu;)
maritus kirjoitti:Bongasinko kenties G.T.S:n kehä ykkösellä tossa 20 pintaan? Ainakin kovasti joku kattoi sun auton näkösestä autosta mun astran perään.
Jos siis meinaat farmari vectra C:tä niin en ollut minä vaan pikkuveli jonka auto on... itsehän vietin mukavan lauantai illan töissä jonka takapihalla onneksi auto oli vielä kun lähdin pois... vaikka Nalen jo soittikin että oonkos töissä kun mut on muka muualla bongattu;)
Veljeni tunnusti tänä aamuna olleensa asialla eli kyseessä oli sen auto... sanoi vain "et joku siel tuijotti melko tarkasti"
Veljeni tunnusti tänä aamuna olleensa asialla eli kyseessä oli sen auto... sanoi vain "et joku siel tuijotti melko tarkasti"
No niin Tulit vaan ekana mieleen ja en tajunnutkaan, että sulla ei farkkua ole. Kerrankin mä MELKEIN bongasin jonkun klubilaisen Ja joo, taisin aika tarkkaan tuijotella kerrankin
No niin Tulit vaan ekana mieleen ja en tajunnutkaan, että sulla ei farkkua ole. Kerrankin mä MELKEIN bongasin jonkun klubilaisen Ja joo, taisin aika tarkkaan tuijotella kerrankin
Joo kuulemma oli apparin paikalta melko paljon tuijoteltu... ja onhan toi melkein mun auto kun sitä niin paljon laittanut ja hoitanut
oltiin mannionin kanssa äsken seppälässä valoissa vierekkäin. käpälääkin nostin mutta a) herra tuijotti niin tarkkaan valoja ettei moikannut b) kyseinen herra ei ollut mannion vaan auto oli varastettu tai c) ku herralla itsellään on alla suburban niin ei kehtaa moikata opel kuskeille.
mikä näistä osu lähelle?
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
Simula kirjoitti:Jälleen jarksin omega bongattu äänekosken ja viitasaaren väliltä.. Murinat kuuluu kabiiniin asti..
Jahas, onko se sitten hyvä vain huono asia että kuuluu Missäs tällä kertaa kohdattiin? Ohitinko kenties Petomäen pohjoisen puoleisella ohituskaistalla sut vai? ...Ainakin jonkun rekan ohitte siinä taisin pyyhkäistä.
EDIT: No mistäs minä nyt tiiän olitko edes rekalla liikenteessä, jotenkin vaan oletin niin tuon aikaisemman postauksesi perusteella.
Juu semmosella valkosella pöllivolvolla, vähän vihreitä teippauksia.. Kurvasit olisko ollu kalaniemestä tjsp, etelään päin.. samoilla paikkoilla ajelin tyhjineen pohjoseen.. Ja saahan sitä ääntä kuulua...
Niinjoo siinä. Vanhemmat asuu siellä ja olin siellä vähän askartelemassa / järjestelemässä kaverin polttareita.. Olin tuolloin lähdössä takaisin kotiin Jyväskylään. Vilkauta valoja seuraavan kerran kun ajelet vastaan niin yritän nostaa lapasta kohdalla. Tuota väliä tulee kuitenkin itekin sahattua säännöllisesti näin kesäaikaan.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
Jani_88 kirjoitti:oltiin mannionin kanssa äsken seppälässä valoissa vierekkäin. käpälääkin nostin mutta a) herra tuijotti niin tarkkaan valoja ettei moikannut b) kyseinen herra ei ollut mannion vaan auto oli varastettu tai c) ku herralla itsellään on alla suburban niin ei kehtaa moikata opel kuskeille.