Noin kävi kattoluukun kanssa. Oli kisko vähän mutkalla eikä oikein pelittänyt ruuvasin irti ja mitkäs v*tun letkut tässä on "no enhän mä tätä tässä saa korjattua" rälläkkä käteen kumiletkut poikki. Kattoluukku kuntoon ja paikalleen, noh tuli sade rankka vettä tulee sisälle kun hanasta ja jotain piti tehdä sattu löytymään siis aivan oikea ilmastointiteippiä (ARE käyttää samaa ei mitään marketti teippiä) no sekin antautu tässä niin oisko ideoita????
Apukuskin penkin irrotus? Ja kattoluukun vesiputkien korjaus
Apukuskin penkin irrotus? Ja kattoluukun vesiputkien korjaus
Mitenkä lähtee calibran jakkara pois? ruuveista tietysti mutta aattelin nyt kysästä ensin ennen kun rupean tota repimään kun tuppaa aina käymään niin että ei tota tarvii missä rälläkkä ööö tossa ja niiuuu irti ja myöhemmin ai prkl tota ois tarvittukin tai sit tulee purettua puoli autoa kun ois riittänyt vähempikin.
Noin kävi kattoluukun kanssa. Oli kisko vähän mutkalla eikä oikein pelittänyt ruuvasin irti ja mitkäs v*tun letkut tässä on "no enhän mä tätä tässä saa korjattua" rälläkkä käteen kumiletkut poikki. Kattoluukku kuntoon ja paikalleen, noh tuli sade rankka vettä tulee sisälle kun hanasta ja jotain piti tehdä sattu löytymään siis aivan oikea ilmastointiteippiä (ARE käyttää samaa ei mitään marketti teippiä) no sekin antautu tässä niin oisko ideoita????
Re: Apukuskin penkin irrotus? Ja kattoluukun vesiputkien korjaus
Laita letkujen väliin vaikka ohutta muoviputkea, ja tarpeen mukaan kiristä klemmarilla kiinni. Pitää varmasti.N3ON kirjoitti: noh tuli sade rankka vettä tulee sisälle kun hanasta ja jotain piti tehdä sattu löytymään siis aivan oikea ilmastointiteippiä (ARE käyttää samaa ei mitään marketti teippiä) no sekin antautu tässä niin oisko ideoita????