Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Tämä: http://www.diizei.kuvat.fi/kuvat/Autot/ ... G_0621.JPG ajo meikäläisen duuniauton ohi lahen motarilla koivukylän liittymän kohilla aamulla joskus kuuden jälkeen.
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Siinä on automaalarin auto, erittäin hyvä esimerkki upean värisestä hyvin maalatusta autosta... Ja muutenkin laitettu tosi tyylikkääksi. Mimmi tykkää.Jani_88 kirjoitti:tänään muuten se sikasiisti lila/sinininen/turkoosi/mikälievärinen farkku vectra ajeli mun vierellä jossa mainosteksti tuulilasissa "uuraisten autopelti ja maalaus ky". oli myös esillä jyväscruisingissa ja joskus ajeli kilpaa (ainakin näytti siltä) mimmixin kanssa kuormaajantiellä
Tämähän oli esillä myös Jyväscruisingissa.
Ja ikinä en oo kenenkään kanssa kilpaa ajanut.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Oli Kittilän S-marketin pihalla punainen laskettu(?) Calibra ja siitä pikkuisen matkaa kylälle päin hieno sininen Bomega 
Entiset
Signum GTS 3.2 V6. Ei ole kyseisetkään autot enää pahoissa hinnoissa -> esimerkki nettiautosta
Tebi kirjoitti:Tämä: http://www.diizei.kuvat.fi/kuvat/Autot/ ... G_0621.JPG ajo meikäläisen duuniauton ohi lahen motarilla koivukylän liittymän kohilla aamulla joskus kuuden jälkeen.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Jyväskylässä tänään Seppälänkankaalla timok Sedan B Omega.Juheksin Pinky Veeran KS Paint Centerin pihalla. Matalan Ruskean G farkku astran jossa oli Keskinin kt1 alla 
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Komea OPC Vectra eilen n. klo 19:30 Juvan ABC:llä
Harrastepeli Astra H TwinTop
Viime perjantaina 12.6 Hämeenlinnan motarilla Hämeenlinnan päin ajeli Frontera jossa clubin nettitarra takaikkunassa, vanhempi herrasmies oli ratissa ja jossain Helsingin ja Tampereen välissä. (ei voi tarkkaan muistaa kun oli muutaman kaljan ottanu
)
Ja melkeen heti perään vastaan ajeli viininpunanen A-Vectra, takalasissa iso clubin tarra.
Kello oli varmaan jotain 15-17 välillä???
Ja melkeen heti perään vastaan ajeli viininpunanen A-Vectra, takalasissa iso clubin tarra.
Kello oli varmaan jotain 15-17 välillä???
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
volkkarin paku oli ajanu c vectra farkun kylkeen joensuun keskustassa n.klo 14.50..
Tänään mikkelä lidlin pihasta läksi sama sininen ascona ja sen edellä meni vectra jonka maalipintaa ei voi sanoa kun heijastu niin moneksi valon takia.
Eiköhän Jarno sitä Asconaa liikutteleStobe kirjoitti:Tänään mikkelä lidlin pihasta läksi sama sininen ascona ja sen edellä meni vectra jonka maalipintaa ei voi sanoa kun heijastu niin moneksi valon takia.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Ei ollut tällä kertaa minä eikä mun Ascona.Nalen kirjoitti:Eiköhän Jarno sitä Asconaa liikutteleStobe kirjoitti:Tänään mikkelä lidlin pihasta läksi sama sininen ascona ja sen edellä meni vectra jonka maalipintaa ei voi sanoa kun heijastu niin moneksi valon takia.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Eli joku liikkuu toisella samanlaisella täällä etelässä... Mutta tossa Tebin linkin kuvassa on ihan varmasti sun autos, eikö?Jarno kirjoitti:Ei ollut tällä kertaa minä eikä mun Ascona.Nalen kirjoitti:Eiköhän Jarno sitä Asconaa liikutteleStobe kirjoitti:Tänään mikkelä lidlin pihasta läksi sama sininen ascona ja sen edellä meni vectra jonka maalipintaa ei voi sanoa kun heijastu niin moneksi valon takia.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
On.Nalen kirjoitti:Eli joku liikkuu toisella samanlaisella täällä etelässä... Mutta tossa Tebin linkin kuvassa on ihan varmasti sun autos, eikö?Jarno kirjoitti:Ei ollut tällä kertaa minä eikä mun Ascona.Nalen kirjoitti:Eiköhän Jarno sitä Asconaa liikutteleStobe kirjoitti:Tänään mikkelä lidlin pihasta läksi sama sininen ascona ja sen edellä meni vectra jonka maalipintaa ei voi sanoa kun heijastu niin moneksi valon takia.
niin ja asconan ratissa oli joku kavaeri leukaparran kera ja veccua ajoi jokou blondi takku-tukka.En uskaltanau heiluttaa.