Päivää!
-94 Calibran kangasverhoillun etupenkin selkänoja narisee älyttömästi kuskin puolella. Pitäisi siis saada purettua verhoilut siitä auki. Onkos minkälainen homma lähteä sitä purkamaan itse? Neuvot tulisi tarpeeseen ettei riko mitään purkaessa sitä...
Kiitos!
Calibran etupenkin selkänojan purku?
-
autoverhoilu
- 'Agila'
Re: Calibran etupenkin selkänojan purku?
yleensä selkänojasta löytyy alaosasta kaksi muoviluiskaa jotka ovat yhdessä vastakkain.(aivan kuin vaakatasossa kaksi J kirjainta kaarevat osat vastakkain) siihen väliin ruuvimeisseli ja väännät alkukohdasta ne erilleen,loppu lähtee vetämällä.sen jälkeen pääset rullaamaan verhoilua ylös niin kauan kuin tulee verhoilun kiinnitykset,rautaisia renkaita ne poikki ja verhoilu irtoaa,kiinnitys voi myös olla kiinni tarranauhalla,voit kysellä jos tulee öngelmia
Juuri noin se lähtee, kuin edellinen kirjoittikin. Muistat vaan irrottaa myös selkänojan kippausvivun ja sen kehyksen (hajoaa helposti, mutta saa uutena Opelilta muutamalla eurolla), samoin niskatuen ja sen muoviset holkit (jotka on tiukassa, pitää rullata verhoilu ylös ja penkin sisältä painaa holkkien pidikkeet auki). Aika helppo homma kuitenkin. Varaudu sitten hitsaushommiin, noista tuppaa selkänojan rungosta murtumaan hitsausaumat ja alkavat siksi narisemaan.
-respect to the man in the ice cream van-
Ei kai sitä kippausvipua ja niskatuen holkkeja tartte purkaa, jos pitää vaan päästä sisuksiin käsiksi?
Itse en lähtisi niitä verhoilun kiinnitysrenkaita välttämättä katkaisemaan, jos meinaa samoilla vielä kasatakkin.
Levittää renkaita snadisti vaikka kaksilla pihdeillä, niin saa pyöräytettyä samaan malliin pois kuin avaimen avainrenkaasta.
Itse en lähtisi niitä verhoilun kiinnitysrenkaita välttämättä katkaisemaan, jos meinaa samoilla vielä kasatakkin.
Levittää renkaita snadisti vaikka kaksilla pihdeillä, niin saa pyöräytettyä samaan malliin pois kuin avaimen avainrenkaasta.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri