Voisin vähän kysellä juttuja tosta meinaan
Itse ostin eilen tuon Helsingistä ja edellinen omistaja hakenut Kuusamosta.

Näyttäisi samalta yksilöltä. En itsekään tiedä muuta kuin että se oli siinä jossain huutokaupassa ja olisiko ollut takavarioitu tai jotain.PJR kirjoitti:En tiedä kenen vanha, mutta oliko tämä se poliisihuutokaupasta ostettu tapaus ?
Itsekin mietin ihan samaa että se oli sedan ja kone 1.8 muistaaksenilepo89 kirjoitti:no minun mielestä se poliisi huutokaupan vectra oli sedan ja vm 1994 ja ei ollu c20xe koneella ja oli ähtärissä autoliikkeessä myynissä
tämän kyseisen vectran oon joskus nähny netissä kuusamossa myynissä.. jopa harkinnut ostoakin..
Ei oo se Ähtärin auto....se oli kaverin entinen ja se oli sedanOCF2945 kirjoitti:kyllähän tuo on se mikä ähtärissä oli myynnissä itekkin meinasin ostaa, en ole kyllä tuota ikinä ennen myynti ilmotusta nähny missään
ja se ei ollut 1.8 koneella vaan 2.0 8v koneella..Top-i kirjoitti:Ei oo se Ähtärin auto....se oli kaverin entinen ja se oli sedanOCF2945 kirjoitti:kyllähän tuo on se mikä ähtärissä oli myynnissä itekkin meinasin ostaa, en ole kyllä tuota ikinä ennen myynti ilmotusta nähny missään