Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
timok tulit omegalla tänään vastaan Seppälänkankaalla tuos about klo.12-13 välillä.Vilkautin sulle valoja ja morjestin.Ajoin ite eukon hopealla skoda fabialla.Niin huomasit vissiin että sulla ei ollu valoja päällä 
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
juu eka tajusin valojen vilkuttelun, ja sit tuulilasilla kämmenen, joku tuttuhan se oli... btw huomiotaherättävät roiskeläpätJ_J2 kirjoitti:timok tulit omegalla tänään vastaan Seppälänkankaalla tuos about klo.12-13 välillä.Vilkautin sulle valoja ja morjestin.Ajoin ite eukon hopealla skoda fabialla.Niin huomasit vissiin että sulla ei ollu valoja päällä
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Juu todellakin ja voin sanoo et toi eukon "skoda kombi istu ja pompi" on lähössä vaihtoon.Onneksitimok kirjoitti:juu eka tajusin valojen vilkuttelun, ja sit tuulilasilla kämmenen, joku tuttuhan se oli... btw huomiotaherättävät roiskeläpätJ_J2 kirjoitti:timok tulit omegalla tänään vastaan Seppälänkankaalla tuos about klo.12-13 välillä.Vilkautin sulle valoja ja morjestin.Ajoin ite eukon hopealla skoda fabialla.Niin huomasit vissiin että sulla ei ollu valoja päällä
osuuspankissa bongattu m.k joka vei köyhältä( eli multa) 5€ viimeisistä rahoista, nyyh
tajusin vasta siinä lopuksi lukea nimikyltin ja naamaki muistu sit mielee 
Kaddu87 kirjoitti:osuuspankissa bongattu m.k joka vei köyhältä( eli multa) 5€ viimeisistä rahoista, nyyhtajusin vasta siinä lopuksi lukea nimikyltin ja naamaki muistu sit mielee
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
jarksi tänään Seppälän Prisman pihalla Omegansa ratissa tuos klo klo 14.30 pintaan.Ite olin just ottamasta kärryä siitä kärryjonosta ja menossa kauppaan.Mulla oli Ocf:n huppari päällä.Olisin morjestanu jos olisit sattunu sinnepäin kattoo 
Kätsi Prisman käytävällä tänään.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
jarksi ajoi eilen Palokan ympyröissä vastaan siinä neljän aikoihin.
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Ajeliko J.S.T tänään Kajaanintiellä Nesteen kohdalla vastaan joskus puoli viiden aikaan? Auto näytti ainakin kovasti samalta jos se on edelleen se lastenhuoneen sinisen värinen beeveera.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Nii tarkotat kainuuntietä? Saatoinpa ehkä ollakki ku duunista tulin. Millä itse ajoit?Hensku kirjoitti:Ajeliko J.S.T tänään Kajaanintiellä Nesteen kohdalla vastaan joskus puoli viiden aikaan? Auto näytti ainakin kovasti samalta jos se on edelleen se lastenhuoneen sinisen värinen beeveera.
Ja kuules Henna, se ei ole lastenhuoneen sininen ja Krynx se ei ole myöskään kalsarinsininen, vaan se on kaunis taivaansininen
Timon kanssa mentiin aamulla samaan suuntaan pitkän aikaa 
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Joo, siis Kainuuntietä meinasinJ.S.T kirjoitti:Nii tarkotat kainuuntietä? Saatoinpa ehkä ollakki ku duunista tulin. Millä itse ajoit?Hensku kirjoitti:Ajeliko J.S.T tänään Kajaanintiellä Nesteen kohdalla vastaan joskus puoli viiden aikaan? Auto näytti ainakin kovasti samalta jos se on edelleen se lastenhuoneen sinisen värinen beeveera.
Ja kuules Henna, se ei ole lastenhuoneen sininen ja Krynx se ei ole myöskään kalsarinsininen, vaan se on kaunis taivaansininen
Ja mikä vika lastenhuoneen sinisessä?
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Ai nii joo sillä vectralla.. Ja eihä siinä mitään vikaa oo jos lastenhuone on samanvärinen ku tuo autoHensku kirjoitti:Joo, siis Kainuuntietä meinasinJ.S.T kirjoitti:Nii tarkotat kainuuntietä? Saatoinpa ehkä ollakki ku duunista tulin. Millä itse ajoit?Hensku kirjoitti:Ajeliko J.S.T tänään Kajaanintiellä Nesteen kohdalla vastaan joskus puoli viiden aikaan? Auto näytti ainakin kovasti samalta jos se on edelleen se lastenhuoneen sinisen värinen beeveera.
Ja kuules Henna, se ei ole lastenhuoneen sininen ja Krynx se ei ole myöskään kalsarinsininen, vaan se on kaunis taivaansininenAjelin semmosella palaneen punaisella paholaisella a-vectralla joka on tautisen ruma. (eikä sillä oikeesti pääse ees traktorista ohitte)
Ja mikä vika lastenhuoneen sinisessä?
- Undertaker
- 'Diplomat'

Torstaina Lusilla olin pienellä mettätien pätkällä Vectrani kanssa tien laidass tarkastamassa jarrunesteitä(kun poltti aika ajoin varoitusvaloa) ja just kun löin konepellin kiinni niin samaa mettätietä ajoi joku harmaa A-vectra klubitarra takalasissa. Ihmettelen vain miten tollaselle pienelle mettätielle voi eksyä kaksi klubilaista yhtäaikaa
Itsekin olin matkalla itä-suomeen juhannuksen viettoon. Sit Mikkelissä ajoi samana päivänä viininpunainen Manta vastaan klubitarra tuulilasissa.
daamies kurvas eilen vastaan 
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07