Kadettiin nenäkeppiä
Saako vakio 1.3s kadettiin kireemmällä nokalla lisätehoa ja jos saa niin minkä verran suunnillleen? Ja missä hinnoissa nokat pyörii ja mikä olisi järkevä nokka-vaihtoehto vakiokoneeseen, jos vakionokkaa ei lasketa??
Omega B -95 x20se farkku
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
Itse ostin dbilas:en nokan 1,3:een (284´). Yläkierroksille tuli jerkkua jonkun verran lisää, mutta alhaalla aika hengetön. Saa nähdä kun saa tuplakaasarit kylkeen että minkälainen on sitten, kun tuntuu tuo 1,6 Pierburg ahdistavan imupuolella.
Ainoa huono puoli on nokassa että ainakaan itse en saanut sillä katsastusta läpäiseviä pakokaasuarvoja (HC->1000)vaan jouduin laittamaan vakio nokan leimalle.
Hintaa tuolla oli 235€ Sutii:lla, toimitusaika oli 3 viikkoa.
Jos nyt saisin valita uuden nokan ottaisin hiukan miedomman (joko 276 tai 272), mutta missä olisi hiukan enemmän nostoa.
Ainoa huono puoli on nokassa että ainakaan itse en saanut sillä katsastusta läpäiseviä pakokaasuarvoja (HC->1000)vaan jouduin laittamaan vakio nokan leimalle.
Hintaa tuolla oli 235€ Sutii:lla, toimitusaika oli 3 viikkoa.
Jos nyt saisin valita uuden nokan ottaisin hiukan miedomman (joko 276 tai 272), mutta missä olisi hiukan enemmän nostoa.