calibran sähköikkunan nostimet

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
piriste
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja piriste »

Olen aikeissa asentaa moisia manuaalisten tilalle, joten kyselisin vähän ihmisten kokemuksia sähköikkuna-asennuksista, oletteko esim käyttäneet jotain aftermarket nostin sarjaa vai esim jostain muusta autosta, mihin ja miten olette laittaneet sähköikkunan ohjain-napit jne.

esim biltema myy aftermarket sähköikkuna sarjaa mutta onko näistä mihinkään?

kehä 3:n varrella olevan voutilan autoliikkeen vieressä kävin katsomassa calibraa johon oli asennettu sähköikkunat, niin olivat rikki ja napit liikkui tuuman edes takas huonon asennuksen takia. tästäsyystä kyselen kokemuksia, ettei tapahdu samanlaisia virheitä.
y95sjave
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja y95sjave »

Olen luullut että jokaisessa calibrassa on sähköikkunat ihan vakiona. Ilmeisesti olen ollut väärässä :smile:

Mikä calibra-malli sulla on?

- Jani
LJS
'Agila'

Viesti Kirjoittaja LJS »

Moi,
Omassa calikassa oli tarvikemallin nostimet. Todella huonot, pitivät kovaa ääntä toimiessaan ja aina eivät jaksaneet nostaa lasia ylös asti. Lisäksi alkuperäiset veivin akselit törröttivät rumasti ovipahvista. Heivasin alkuperäiset veivit takaisin ja olen tyytyväisempi.
piriste
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja piriste »

rakentelu lähti -92 8venttiilisestä calibrasta. nykysin lähes kaikki osat 94/95 vuosmalleista.
Mato
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Mato »

Millä nimellä/tuotenumerolla tuo ikkunannostin sarja on biltemassa? Koitin katsella, minkä näköinen se on, mutta en löytnyt verkkosivuilta mitään aiheeseen liittyvää.
Vastaa Viestiin