En oo vielä päättäny pidänkö sen tossa.. sitä on kyllä vastustettu senverran ankarasti että voisin vaikka pitääkkin
Voin kyllä infota sua jos päätän luopua.. Täysin samanlaista tuskin voi ostaa koska toi on B-asconan irmelistä kavennettu,päädyt lyhennetty ja se iso aukko tukittu. mielessä kävi myös muotin teko mutta se onnistuu vasta kuukaudenpäästä.
Teen aina tinkimättä SST laatustandardin mukaisesti!!
(SilmäSuteenTottuu)
V-R kirjoitti:
Taitaa jäädä etuspoileri laittamatta..
Mahtaisko tuo spoileri olla myytävänä? Jos ei niin vinkkiä mistä noita sais ostettua?
Osta multa FIZZ lippa
Löytyy hyllystä....tosin vaatii kuidutus taitoa ja normikeulaan pientä muokkailua.
ja näitä nyt pörrää suomenmaalla haitaksi asti.
Ne oli mustat.. nyt ne on candy kulta/oranssit.. parempi kuva niistä edellisellä sivulla.. Aattelin että joku häiriöväri niihin pitää saada ja tota sattu oleen hyllyssä..
Teen aina tinkimättä SST laatustandardin mukaisesti!!
(SilmäSuteenTottuu)
V-R kirjoitti:Ne oli mustat.. nyt ne on candy kulta/oranssit.. parempi kuva niistä edellisellä sivulla.. Aattelin että joku häiriöväri niihin pitää saada ja tota sattu oleen hyllyssä..
Ei kyllä istu ainakaan minun silmään tuo väri noissa vanteissa ollenkaan. Mustina olisivat taas olleet aika lailla täydelliset. Siis minun mielestäni. Ja auto on muuten kyllä totaalisen hieno, tällaisen haluaisin itsekin joskus... (mutta en oransseilla vanteilla )
V-R kirjoitti:Makuasioita juu..tommonen siitä spoikasta tuli..
Voi tietysti näyttää ihan erilaiselta kun kerkee maalaan sen kiiltäväks.
Spoikka on kyl hieno ja sopii hyvin. Itse suunnitellu juurikin samanlaista omaan cityyn jos ja kun sitä alan rakentaan joskus.
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
V-R kirjoitti:Ne oli mustat.. nyt ne on candy kulta/oranssit.. parempi kuva niistä edellisellä sivulla.. Aattelin että joku häiriöväri niihin pitää saada ja tota sattu oleen hyllyssä..
Vanteiden väri on vesku hyvin lähellä täydellistä.. candyvärit on aina hienoja..