Jep pari auton takana seisoisn liikennevaloissa.telwin kirjoitti:No prkl olitkos Astralla liikkeellä,en kyllä huomannut ...Bäri kirjoitti:telwin bongattu jokimaan risteyksessä aamu seiskalta, menossa salpakankaalle päin
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Juheksi varmaankin ajeli Vectrallaan Tourulassa K-Raudan kohdalla tänään vastaan..
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Kumpaan suuntaan olin menossa?jarksi kirjoitti:Juheksi varmaankin ajeli Vectrallaan Tourulassa K-Raudan kohdalla tänään vastaan..
Oliko Harri.P a-vectralla tänään viinikan liikenneympyrässä?
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Olitko sä sillä punaisella b-vectralla liikkeellä?Juheksi kirjoitti: Kumpaan suuntaan olin menossa?Voisin väittää et Tourujoen sillan kohilla...
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
En... Tän päiväseen autoiluun kuuluu toi pinkki, W204 Mese, Citroën Xsara ja 306 Pösömannion kirjoitti:Olitko sä sillä punaisella b-vectralla liikkeellä?Juheksi kirjoitti: Kumpaan suuntaan olin menossa?Voisin väittää et Tourujoen sillan kohilla...
En tiä mut tuli työkalulla vastaan tossa kylillä.-JPA- kirjoitti:Oliko Harri.P a-vectralla tänään viinikan liikenneympyrässä?
Mun piti kans laittaa tänne että bongasin sut siellä ja edellisenä päivänä alkossa mut enpä sitten muistanutJoGo kirjoitti:Kume bongattu Eteläntien nesteen pesuhallista, kovin kiireellä poistui paikalta
Juu tosiaan jonnekkin oli kiire mut just nyt en muista et minne
Keskustaan päin oli sulla nokka, kun itse ajelin kohti Palokkaa, tai no, noilla kohdin voisi sanoa että kohti Seppälää.Juheksi kirjoitti:Kumpaan suuntaan olin menossa?jarksi kirjoitti:Juheksi varmaankin ajeli Vectrallaan Tourulassa K-Raudan kohdalla tänään vastaan..Voisin väittää et Tourujoen sillan kohilla...
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
empä ole taaskaan mitään nähny...smppa kirjoitti:Gedautti tuli vastaan Miekkiön risteyksen paikkeilla. Pohdin ensin, että onkohan se ja sitten kohdalla näin että oli. Räpylää en ehtinyt enää nostaa...
ascona A 2.0i -74 kadett B coupe LS 1.1 SR -71 vectra B 1.8 -95
astra F cabrio 1.8 -96 astra G 2.0 TDI -98 -99 -00
kadett E 2.5 V6 -86
astra F cabrio 1.8 -96 astra G 2.0 TDI -98 -99 -00
kadett E 2.5 V6 -86
Tais JEPPE tulla vastaan tossa lahen tien lopussa kun niin intensiivisesti katsoi... yritin morjenstaa mut tais mennä ohi 
Ei enne:kään huomannu ku vilkuttelin Porttipuiston kohdilla sieltä hieman korkeammalta 
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
en ollut en omista vectraa... ja maanantain jälkeen en oo ajanut ku scanialla-JPA- kirjoitti:Oliko Harri.P a-vectralla tänään viinikan liikenneympyrässä?
ja Nipe taitaa olla kesälomilla kun ei ollut aamulla toissä....
---Ketola Drift Team---
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.
Harri.P kirjoitti:
ja Nipe taitaa olla kesälomilla kun ei ollut aamulla toissä....
Kesälomallahan tässä ollaan
Juheksin kans käytiin tuos olusilla-Oli todella muvava tutustuu ja tuos äsken Palokan abc:llä tuossa mikko vai mikä sun nimi oli juteltiin äsken.Sulla on se b omega.Korjaa jos nimi meni väärin ku kännis olen,mut oli kiva jutella ja Juheksi ollaanpa yhteyksissä ja mikko kanssa 
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.