Astra G turvavyön merkkivalo

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Takre
'Kadett'
'Kadett'

Astra G turvavyön merkkivalo

Viesti Kirjoittaja Takre »

Otsikon mukainen merkkivalohan löytyy mittaristosta mutta ei toimi. Kysymys kuuluukin, puuttuuko mittaristosta pelkästään esim merkkivalon lamppu vai onko autossa koko järjestelmää ollenkaan? Mielestäni olin penkin alta löytävinä asiaan kuuluvia johtoja tänään tutkiessani.
Nip-4
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: Astra G turvavyön merkkivalo

Viesti Kirjoittaja Nip-4 »

Takre kirjoitti:Otsikon mukainen merkkivalohan löytyy mittaristosta mutta ei toimi. Kysymys kuuluukin, puuttuuko mittaristosta pelkästään esim merkkivalon lamppu vai onko autossa koko järjestelmää ollenkaan? Mielestäni olin penkin alta löytävinä asiaan kuuluvia johtoja tänään tutkiessani.
Olet taitanut löytää sieltä turvavyön esikiristimenjohdot (vai mikä se nyt oli)
Meniköhän sinne penkin alle nyt kolme johtoa. 1 johto on penkinlämmittimen ja 2 johtoa sinne kiristimelle. (Korjatkaa joku jos olen väärässä)

Siinä turvavyön penkin puolella kun on se haitariosa niin se vetää sen kireeksi kolaritilanteessa.
Ei muistaakseni missään g astrassa ole tuota turvavyönvaloa.
http://www.impedanz.orgKuva
EX Opelisti
Takre
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Takre »

Nip-4 kirjoitti:
Takre kirjoitti:Otsikon mukainen merkkivalohan löytyy mittaristosta mutta ei toimi. Kysymys kuuluukin, puuttuuko mittaristosta pelkästään esim merkkivalon lamppu vai onko autossa koko järjestelmää ollenkaan? Mielestäni olin penkin alta löytävinä asiaan kuuluvia johtoja tänään tutkiessani.
Olet taitanut löytää sieltä turvavyön esikiristimenjohdot (vai mikä se nyt oli)
Meniköhän sinne penkin alle nyt kolme johtoa. 1 johto on penkinlämmittimen ja 2 johtoa sinne kiristimelle. (Korjatkaa joku jos olen väärässä)

Siinä turvavyön penkin puolella kun on se haitariosa niin se vetää sen kireeksi kolaritilanteessa.
Ei muistaakseni missään g astrassa ole tuota turvavyönvaloa.
Penkin alla minulla meni penkinlämmittimen johdot + kiristäjän + 2 johtoa suoraan turvavyökiinnikkeeseen, meinasin että nämä 2 johtoa olisivat anturin johdot.. Ja ohjekirjassa ainakin puhutaan merkkivalosta ja mittaristossa on tämä valo mutta se ei ole toiminnassa.
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zafira »

Ei se uudemmissa palakkaan. Vanhemmissa se palaa muutaman sekunnin ja sammuu sitten, vaikka vyötä ei laittaiskaan kiinni.
Vastaa Viestiin