Kadett E sisemmän vetonivelen välys?
Kadett E sisemmän vetonivelen välys?
Mull on tossa sisemmässä vetonivelessä noin 5mm välys pyörimissuunnassa, onko se liikaa?. Yritin etsiä mut en löytänyt mistään.
I learned long ago that the most important thing to know before you start an engine is how to stop it.
Re: Kadett E sisemmän vetonivelen välys?
Olikos nyt kyse tästä pitemmästä eli apparin puolen vetarista ? Pientä välystä löytyy itelläkin yhestä F16 ja yhestä F20 lootasta. Foorumallikan oli juttua asiasta, mutta en itekkään löytäny sitä tähän hätään.
Oon nyt ajellu 30tkm tuolla välyksellisellä F16 lootalla eikä vieläkään(kopkop) oo ongelmia ilmenny. Vai onkohan sitten jo myöhästä kun alkaa ääntämään ?
Oon nyt ajellu 30tkm tuolla välyksellisellä F16 lootalla eikä vieläkään(kopkop) oo ongelmia ilmenny. Vai onkohan sitten jo myöhästä kun alkaa ääntämään ?
Kyllä, juuri siitä pitemmästä. Ok, hyvä tietää että ei oo liian paha välys.PJR kirjoitti:Olikos nyt kyse tästä pitemmästä eli apparin puolen vetarista ?
I learned long ago that the most important thing to know before you start an engine is how to stop it.
Itse tarkoitan kun vetoakseli on irrallaan ja pois laatikosta, niin siinä on silloin sisemmässä nivelessä se n.5mm välys.PJR kirjoitti: Pientä välystä löytyy itelläkin yhestä F16 ja yhestä F20 lootasta.
Jaah. Mulla ne on taas ollu siellä lootan laakereissa. Eli vetarin ollessa paikoillaan se heiluu about tuon verran siitä juuresta.
Tuntuuko nivelen välys joka asennossa samalta.siis kun pyöritelet akselia ja ja taivuttelet niveltä.Eryo kirjoitti:Itse tarkoitan kun vetoakseli on irrallaan ja pois laatikosta, niin siinä on silloin sisemmässä nivelessä se n.5mm välys.PJR kirjoitti: Pientä välystä löytyy itelläkin yhestä F16 ja yhestä F20 lootasta.
Voithan sinne kurkata,onko mitään kohta missä syönyt uraa.
Vaikee ihan koittamatta sanoo,mutta en usko tuon haittaavan mitään.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Joka asennossa on sama välys, voinhan sinne kurkata miltä näyttää.
Vertaapa toiseen niveleen,tuntuuko paljon eroa.Eryo kirjoitti:Joka asennossa on sama välys, voinhan sinne kurkata miltä näyttää.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...