Vectra A lämpömittarin anturi

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
qw_
'Kapitän'
'Kapitän'

Vectra A lämpömittarin anturi

Viesti Kirjoittaja qw_ »

elikkäs mulla on -90 vectra 1.8i c18nz koneella ja mun tarvis vaihtaa lämpömittarin anturi mutta ei ole harmainta hajua missä se siellä konehuoneessa sijaitsee.. eli voisko joku vähän valasta mua siltä osin? ja toinen on kun mulla yhtäkkiä hajos keskuslukitus, ainoo ovi mikä menee avaimella lukkoon on kuskin ovi ja sekin tosi huonosti ja apukuskin oven jos laittaa napista kiinni niin pomppaa molemmat etuovet auki.. sen saa vain painamalla pohjassa hetken sitä nappia ja sitten laittaa avaimella kuskinoven kiinni.. :O ja tossa pari päivää sitten ajelin ja yhtäkkiä auto sammu vauhdissa, käynnistin uudelleen ja sammu taas ja käynnistin taas ja sen jälkeen ei ole ollut mitään vikaa.. voisko johtua siitä kun oli niin helle päivä vai jostain muusta?
Viimeksi muokannut Timonen, 28 Kesä 2009, 18:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?f=4&t=75632
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Re: apuva!

Viesti Kirjoittaja terokimmo »

qw_ kirjoitti:elikkäs mulla on -90 vectra 1.8i c18nz koneella ja mun tarvis vaihtaa lämpömittarin anturi mutta ei ole harmainta hajua missä se siellä konehuoneessa sijaitsee.. eli voisko joku vähän valasta mua siltä osin? ja toinen on kun mulla yhtäkkiä hajos keskuslukitus, ainoo ovi mikä menee avaimella lukkoon on kuskin ovi ja sekin tosi huonosti ja apukuskin oven jos laittaa napista kiinni niin pomppaa molemmat etuovet auki.. sen saa vain painamalla pohjassa hetken sitä nappia ja sitten laittaa avaimella kuskinoven kiinni.. :O ja tossa pari päivää sitten ajelin ja yhtäkkiä auto sammu vauhdissa, käynnistin uudelleen ja sammu taas ja käynnistin taas ja sen jälkeen ei ole ollut mitään vikaa.. voisko johtua siitä kun oli niin helle päivä vai jostain muusta?
Otsikossa Mulle varsin outo moottorin tyyppi ja vuosimallikin jollain koodilla. :bonk:
mut onhan nuo tossa.Jos tarkotat lämpömittarin eli viisarin anturia,niin siinä se ihan termarikotelossa ydellä johdolla.
voisko virtalukko vaikuttaa sammuiluun,heilutapa vähän avainta käynnissä.tai toss juuri toinen topicci ,missä omegassa samaa vikaa,ja bensapumpun releelle tuntus kohdistuvan vika.
Lukkojuttuihin on niin paljo vaihtoehtoja ,mutta sen kuskin oven sarana puolella on liitin,mikä pikku pyöräytyksellä aukee.siellä 17 000 pikku liitintä,niihin cerssiä tai jotain.saattaa auttaa tai sit ei.
KuvaKuva
Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Vastaa Viestiin