Mikä vaihteisto?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
sipo
'Kadett'
'Kadett'

Mikä vaihteisto?

Viesti Kirjoittaja sipo »

Auto on Vectra B2 2,0 16v Sport...onkos tässä F23? :oops:
Saksoboy
'Kadett'
'Kadett'

Re: Mikä vaihteisto?

Viesti Kirjoittaja Saksoboy »

Tämä ny ei ole ihan sata varmaa tietoa mut mun muistaakseni ku vilkaiset sinne vaihdekepin juureen sinne suojan alle et lähteekö sieltä yks vai kaksi siirtäjää (1= F18 2= F23) mut varmuuden saat kun kattot vaihdelaatikon päältä sen tyyppikoodin. pitäisi löytyä heti siitä mihin se vaihteen valitsin kiinnittyy laatikossa
sipo
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja sipo »

Joo yhdellä tangolla vaihtuu eli F18. Kiitokset. Miksiköhän täysin vastaavissa autoissa joita purkaamoilta olen katsellut on tuo F23?
ZuGu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ZuGu »

sipo kirjoitti:Joo yhdellä tangolla vaihtuu eli F18. Kiitokset. Miksiköhän täysin vastaavissa autoissa joita purkaamoilta olen katsellut on tuo F23?
kun sitä on saanun kummallakin vaihelaatikolla.. sitä en kyllä tiedä miksi niitä F23 lootia olisi enemmän, kenties tuo F18 lootaa vaivaava tasauspyörästön ongelmat..?
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
rgs1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rgs1 »

F18:ssa pakki on vaihdekaaviossa ykkösen vieressä edessä, F23:ssa käsittääkseni jossain muualla.
Saksoboy
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Saksoboy »

ZuGu kirjoitti:
sipo kirjoitti:Joo yhdellä tangolla vaihtuu eli F18. Kiitokset. Miksiköhän täysin vastaavissa autoissa joita purkaamoilta olen katsellut on tuo F23?
kun sitä on saanun kummallakin vaihelaatikolla.. sitä en kyllä tiedä miksi niitä F23 lootia olisi enemmän, kenties tuo F18 lootaa vaivaava tasauspyörästön ongelmat..?
Jep! Itellä kans lähti F18 planeettapyörästön hampaat maailmaa katteleen... :bye:
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja lmb-58 »

rgs1 kirjoitti:F18:ssa pakki on vaihdekaaviossa ykkösen vieressä edessä, F23:ssa käsittääkseni jossain muualla.
f-23:sessa on pakki vitosen alla eli nelosen vieressä
opel vectra c 2,2 gts
Vastaa Viestiin