Elikäs suhautti yllättäen valois höyryä ja sytty jääd.veden tekstit näytölle.Eiole vedet ja öljyt sekasin eikä isosti painetta jäähd.järjestelmässä.Taajamas hukkuu mut matka-ajos ei oiki yhtään,kerran ruutuun jäänyt lautasenkokoinen läiskä.
Selvää vuotoa eiole havaittavissa,pihas kuumaksi käytettynä ei oireile.
Liikaa letkuja cihhiläisen jälkeen...
Kiitoksia jo etukäteen vastaajille.
omppu hukkaa vedet 2,5v6 -97
Re: omppu hukkaa vedet 2,5v6 -97
Paha sanoo kun vuoto voi olla missä vaan. Mut jos joskus vuotanut ja nyt ei vuoda, ni mä veikkaisin lämppärin hanaa siellä koneen ja tulipellin välissä. Letku se ei oikein voi olla, sehän vuotaisi jatkuvasti.
Missä se lammikko oli, koneen etu vai takapään kohdilla? Hana jos vuotaa niin se tiputtaa vedet moottorin ja vaihdelaatikon "väliin"
Käsi nippa nappa sopii sinne koneen taakse, lämppärin letkuja seuraamalla se hana löytyy. Eli koneen oikealla puolella sijaitsee. Auto käynnissä toinen renkkaa lämpöä päälle/pois, toinen koittaa kädellä josko löytys jotaki märkää...
Tää on vaan mun veikkaus
Missä se lammikko oli, koneen etu vai takapään kohdilla? Hana jos vuotaa niin se tiputtaa vedet moottorin ja vaihdelaatikon "väliin"
Käsi nippa nappa sopii sinne koneen taakse, lämppärin letkuja seuraamalla se hana löytyy. Eli koneen oikealla puolella sijaitsee. Auto käynnissä toinen renkkaa lämpöä päälle/pois, toinen koittaa kädellä josko löytys jotaki märkää...
Tää on vaan mun veikkaus
Omega B2 2.6 executive
vesi ilmeisesti päässyt vuotamaan pakosarjan päälle siksi höyry, mulla vuoti koneen takanta lähtevä letku.
kun painoi reilusti kaasua niin vuoti, hiljallee ajossa ei vuoda. koska letku oli sisältä ulospäin halki kun paljon
painetta niin letku "aukesi" ja vuoti siksi vasta sitten.
toinen vuoto oli termarin kotelon tiiviste.
3 vuoto mulla oli se lämppärin hana.
nyt vuotaa enää kannet vettä takaosasta, kun antaa kunnolla runtua niin vuotaa vasta sitten ja vesi lentää pakosarjoihin.
että sellaisia omia kokemuksia.
kun painoi reilusti kaasua niin vuoti, hiljallee ajossa ei vuoda. koska letku oli sisältä ulospäin halki kun paljon
painetta niin letku "aukesi" ja vuoti siksi vasta sitten.
toinen vuoto oli termarin kotelon tiiviste.
3 vuoto mulla oli se lämppärin hana.
nyt vuotaa enää kannet vettä takaosasta, kun antaa kunnolla runtua niin vuotaa vasta sitten ja vesi lentää pakosarjoihin.
että sellaisia omia kokemuksia.
Opel-> Oikea Peli Euroopan Liikenteeseen!! 
Todennäköisesti juuri kannentiiviste/et vuotaa ulospäin. Itse vuosi sitten vaihdatin korjaamolla samalla kaikki yläpään tiivisteet 2,5 V6 vm. 97 Omegaan, hinta noin 1500€. Entiset kansipahvit oli niin hapraat, että olisivat kohta vuotaneet muuallekin kuin ulospäin.
Kiitokset vastauksista!Vuoto löytyi koneen ja rintapellin välis olleesta jukurttimukia vähän isommasta purnukasta(termarikotelo?) johon tulee 3 letkua.On vaan kovin hankalas paikas...
Lemmarit vaihtoon ja TOIVOTTAVASTI oireet poistuu sillä. -jari
Lemmarit vaihtoon ja TOIVOTTAVASTI oireet poistuu sillä. -jari
Juurikin sitä mokkulaa tarkotin, on lämppärin hana. Halpa osa, mutta inhottava vaihtaa... Hyvä että löyty vika, eikä ollu kansi niinku jotkut pelottelivat 
Omega B2 2.6 executive