Apuja tarvittas!? Bilstein sprint

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jmm77
'Agila'

Viesti Kirjoittaja jmm77 »

Apua tarvittas! Bilstein sprint..

Hommasin tossa Opel Astraan F v:96 olevaan autoon noi Bilsteinin sprint iskarit mutta laittaissani etupäätä paikoilleen törmäsin yhteen pieneen seikkaan POHJAANLYÖNTIKUMI etupäähän?! Tarvitseeko kyseisiä kumeja ollenkaan?? Entisessä iskarissa männänvarsi on ohuempi huomattavasti ja siinä oli kyseinen pohjaanlyöntikumi, mutta eihän se tietty passannu nyt näihin Bilsteinin iskareihin koska männän varsi on ranteen vahvunen heh :smile:

Siis tarvitseeko etupäähän bilsteinin sprint iskariin tota pohjaanlyöntikumia???

Kertokaa jos on tietoa kyseisestä asiasta!!?

(Madallus jouset autossani on Eibach 30mm)

-Jami

<font size=-1>[ This Message was edited by: jmm77 on 2003-08-17 10:55 ]</font>
pfohr
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pfohr »

ei siihen tarvitse sitä kumia..
vaikka mulla olikin eri auto kyseessä mut siihenkin kun ostin sprintin niin oli järeä se etuvaimentajan putki.eli en laittanut kumia kun ei sopinut ja siinä autossa oli 40mm madallus.
Vectra B 2.0 Sport caravan -98
jmm77
'Agila'

Viesti Kirjoittaja jmm77 »

Joo tota teitkö minkäänlaisia muutoksia jousipakan osiin esim. se muovinen tötterö joka on tulee tavallaan iskarin päälle lyhensitkö??

Laitoin pakan paikolleen ja tietty renkaat myös laskin auton alas pukeilta ja kurkkasin katsomaan jousipakkaa renkaan ja lokasuojan välistä. hmm sille muovi tötterölle jäi liikkumavaraa noin 2.5 cm alaspäin tyetty.. jolloin se voi isomassa töyssyssä ottaa kiinni jousilautaseen.
Olisiko järkeä tätä tötteröä lyhentää??

Tuli muuten melkohyvä yhdistelmä tosta bilsteinin spintistä ja eibach jousista..

-Jami
pfohr
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pfohr »

muistaakseni en lyhentänyt niitä kumitötteröitä..
ajattelin ettei lika ainakaan pääse tuhoamaan kalliita iskareita.
vaikkakin mulla ne tais ottaa kiinni jousilautaseen..ei se tainnu haitata mun tapauksessa lainkaan.
Vectra B 2.0 Sport caravan -98
Vastaa Viestiin