Elikkä haluaisin tietää mikähän mahtaa olla tämä merkkivalo/vikavalo mikä palaa tuossa näytössä? Manuskaa ei ole joten sieltäkään ei voi kattoa, vähän epäselvä kuva, mutta ehkä tiedätte kuitenki mikä kyseessä?
http://www.aijaa.com/v.php?i=4436670.jpg
Omega B facelift vikavalo/merkkivalo?
Re: Omega B facelift vikavalo/merkkivalo?
Näyttäisi manuaalin mukaan olla: Automaattivaihteisto, häiriö. Käänny korjaamon puoleen sanoo opus
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Re: Omega B facelift vikavalo/merkkivalo?
Täälä sama vaiva ollut jo vuoden päivät, ja tuo sama automaatin vikavalo keskinäytössä sekä jakoavaimen valo kojelaudassa syttyvät monesti silloin kun:
-Auto ollut lohkolämmittimessä.
-Autolla on ajettu lyhyt siirto-ajo 3km ja sammutettu minuutiksi, ja käynnistetty 5minuutin päästä uudelleen varsinkin jos on kostea ilma.
Mutta aina kun auton sitten sammuttaa vikavalojen palaessa ja käynnistää uudellen, niin vikavalot ei syty palamaan ja koskaan ne eivät ole syttyneet ajon aikana, ainoastaan starttauksen yhteydessä.
Itse olen tullut siihen tulokseen,että siellä jossain on välillä jonkinlainen lämpöristiriita, kun vikavalot on aina syttyneet moottorin ollessa "puolilämmin" Nyt jos joku tietäisi kertoa, että missä on y22xe moottorin kaikki mahdolliset lämpötilatunnistimet, niin kerkeäisi niitä vielä rassailemaan ja vaihtelemaan tämän kesän aikaan.
-Auto ollut lohkolämmittimessä.
-Autolla on ajettu lyhyt siirto-ajo 3km ja sammutettu minuutiksi, ja käynnistetty 5minuutin päästä uudelleen varsinkin jos on kostea ilma.
Mutta aina kun auton sitten sammuttaa vikavalojen palaessa ja käynnistää uudellen, niin vikavalot ei syty palamaan ja koskaan ne eivät ole syttyneet ajon aikana, ainoastaan starttauksen yhteydessä.
Itse olen tullut siihen tulokseen,että siellä jossain on välillä jonkinlainen lämpöristiriita, kun vikavalot on aina syttyneet moottorin ollessa "puolilämmin" Nyt jos joku tietäisi kertoa, että missä on y22xe moottorin kaikki mahdolliset lämpötilatunnistimet, niin kerkeäisi niitä vielä rassailemaan ja vaihtelemaan tämän kesän aikaan.
Vectra C2 2.8T Sport Caravan
Omega B2 2.2 Selection
EX Omega B2 2.2 Classic Caravan
EX Vectra B1 1.8 CD Caravan
EX Omega A 2.0 Irmscher
EX Kadett E 1.3GLS
Omega B2 2.2 Selection
EX Omega B2 2.2 Classic Caravan
EX Vectra B1 1.8 CD Caravan
EX Omega A 2.0 Irmscher
EX Kadett E 1.3GLS