Olisitte tulleet jo 11.7. Silloin olisi OCF:n Summerparty Kalajoella.Jan-E kirjoitti:Saa nähdä bongaako kukaan minut kun käymme kesälomilla Suomen puolellaMinulla kylläkään ei ole mitenkään erikoinen ooppeli, mutta pieni tunnusmerkki on rekisterikilpien pidikkeet joissa on ruotsin klubin nimi alareunassa "Opel Sport Club". Rekisterin tunnus alkaa kirjaimilla SSL
Me olemme Suomessa tiistaista 21/7 - perjantaihin 7/8. Enimmäkseen pyöritään Olun läänissä Pudasjärvi - Kuusamo alueella, mutta pitäähän sitä ajaa Turusta Pudasjärvelle ja takaisin laivalle
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Harmi ettei pääse lähtemään aiemmin 
Pisimpää tulleet palkitaan. 
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Onko tuo Summerparty samaan aikaan joka vuosi?
Oiemmin ollut elokuun ensimmäinen viikoloppu eli samaan aikaan Nesterallin kanssa.
Tänä vuonna tapahtuma haluttiin järjestää eri aikaan rallin kanssa.
Tänä vuonna tapahtuma haluttiin järjestää eri aikaan rallin kanssa.
Ok! Saan seurata mitenkä käy ens kesänä, että missä ja milloin 
Mutta riittääkö 690 km palkion saantiin?Jarno kirjoitti:Pisimpää tulleet palkitaan.
Jaetaan niin paljon palkintoja että riittää.Jan-E kirjoitti:Mutta riittääkö 690 km palkion saantiin?Jarno kirjoitti:Pisimpää tulleet palkitaan.
Edit: Jos joku tulee Suomesta Inarin pohjoispuolelta niin tulee enemmän kilsoja, muuten ei Suomessa riitä etäisyydet.
Ok, he he.. Pitää vissiin ajaa ympäri Haaparannan kautta sitten niin tulee kilsoja varmasti, noin 1450 kmJarno kirjoitti:Jaetaan niin paljon palkintoja että riittää.Jan-E kirjoitti:Mutta riittääkö 690 km palkion saantiin?Jarno kirjoitti:Pisimpää tulleet palkitaan.
Edit: Jos joku tulee Suomesta Inarin pohjoispuolelta niin tulee enemmän kilsoja, muuten ei Suomessa riitä etäisyydet.
Kerro Opel Sport Clubilaisille että kaikki on tervetulleita. 
kukas oli eilen suht siistillä tummalla omegalla missä tummat vanteet ja kiiltävä reuna niin pikkuveskun parkissa lahdessa?
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Kyllä minä voin kertoa terveisiä. Tuli vain mieleen että kuinkakohan monta ruotsin klubissa osaa suomeaJarno kirjoitti:Kerro Opel Sport Clubilaisille että kaikki on tervetulleita.
Ookko sinne muuttanu suomalainen vai siellä syntyny suomea oppinu?Jan-E kirjoitti:Kyllä minä voin kertoa terveisiä. Tuli vain mieleen että kuinkakohan monta ruotsin klubissa osaa suomeaJarno kirjoitti:Kerro Opel Sport Clubilaisille että kaikki on tervetulleita.![]()
Minä täältä yritän kangertaa parhaan taidon mukaan
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Se on se toinen valinta-JPA- kirjoitti:Ookko sinne muuttanu suomalainen vai siellä syntyny suomea oppinu?Jan-E kirjoitti:Kyllä minä voin kertoa terveisiä. Tuli vain mieleen että kuinkakohan monta ruotsin klubissa osaa suomeaJarno kirjoitti:Kerro Opel Sport Clubilaisille että kaikki on tervetulleita.![]()
Minä täältä yritän kangertaa parhaan taidon mukaan
^No hyvä homma. Jos törmäät mun serkkuihin sielä(joista yv:llä kerroin) sano terkkuja. 
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi