B2 Vectran etujarrulevyt

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Hanskix
'Senator'
'Senator'

B2 Vectran etujarrulevyt

Viesti Kirjoittaja Hanskix »

Katsastusmies määräsi jäähdytetyt etulevyt vaihdettavaksi, mittasi levyn paksuudeksi 20mm ja 20,7mm ja väitti hylkyrajan olevan 22mm. Onko kellään tarkempaa tietoa tuosta mitast, esim. mitä on uusien levyjen paksuus?
Ja mistä näitä kannattaa hankkia ettei saa paskaa tilalle. Motonetistä saa edukkaasti, mutta en oikeen oo vakuuttunu niiden laadusta.

-h
Vectra 2.5 Metrosport Sedan -00
Audi A4 2.0TFSI sedan -09
Vectra 2.2 Elegance Voyage -01(EX)
TimppaS
'Senator'
'Senator'

Re: B2 Vectran etujarrulevyt

Viesti Kirjoittaja TimppaS »

Ex-ompussa oli kans 22 milliä hylkyraja, uusia en mitnnut mutta villi arvaus 28 mm.

Ja jos ei mätänetistä uskalla ostaa, vaikka hyvää kamaa myyvätkin, ni sitte rahatupon kanssa Opel merkkiliikkeeseen :lol:
Omega B2 2.6 executive
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

B2-Vectroissa taitaa olla kaikissa moottorivaihtoehdoissa 288x25mm etujarrulevyt. Aika loppuun oot saanu ajettua jos 5mm ovat kuluneet. :o . Ei muutaku kiireen vilkkaa levyt ja palat vaihtoon. Motonetistä saa ihan samaa laatutavaraa kuin muistakin autovaraosaliikkeistä. Marmoritiskiltä toki saa aina orkkis laatua mutta tällöin hinnatkin omissa fääreissään. Se on ihan siitä lompuukin paksuudesta kiinni mistä ne osat ostaa...
Boah
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boah »

Pääkaupunkiseudulla Konalasta löytyy Automuovikem, joka myy alkuperäisiä osia. Sieltä voit orkkikset hakea varmaankin edullisimmin Suomessa, jos orkkikset haluat. Itse olen tarvikejarrulevyillä autoa korjannut ja ihan hyvin ovat pelanneet. Tosin jarrupaloissa olen käyttänyt alkuperäisia, jotka tosin jostain Intiasta nekin peräisin. Hyvin ovat palat toimineet ja ovat vielä edulliset (jotain 50e joka nurkkaan).
Toyota Corolla 2006 1.6 A
Vastaa Viestiin