1.3OHC -81
yksi 1530051:sta kpl:sta ...
<font size=-1>[ This Message was edited by: NOesc on 2003-02-21 09:49 ]</font>

Samaa ovat sanoneet muutkin. Keminmaassa on ollut sen verran hyvä ja asiantunteva huolto, että olen tässä kahden vaiheilla että veisinkö auton 60tkm:n huoltoon sinne vai Ouluun, jossa palvelu on ollut vähän niin ja näin. Luultavasti vien Keminmaahan.On 2003-02-21 14:32, mpetas wrote:
Laitetaan hieman positiivistakin palautetta. Yksi syy miksi minulla on jo kolmas Opel on erittäin hyvin palveleva merkkikorjaamo: Kemin Auto ja Kumi, Keminmaa.
Tokihan se välillä maksaa, mutta palvelu on hyvää, ruuhkaisina aikoina pyritään jotenkin auttamaan vaikka kaikki nosturit olisivat täynnä jne. Ja neuvojakin saa, eikä niistä tarvitse erikseen maksaa.
Johtuuko sitten siitä, että täällä pohjoisessa on vähän asiakkaita (molempia täytyy miellyttää. Toisaalta vaihtoehtojen puute korjaamojen valinnassa voisi antaa mahdollisuuden ylimielisyyteen.
Ps. En saa mitään provikoita....

Itse olen käynyt muutama kerran Metro-Auton Masterfit -pikahuollossa Helsingin Kalliossa ja palvelu ja työ on ollut yleensä asiallista.On 2003-02-13 19:35, sammy13 wrote:
Käytin tänään autoani (G Astra) Metroautossa, kun pakosarjan tiiviste vuosi. Olin käynyt ennakkoon näyttämässä autoa ja erittäin asiallinen töiden vastaanottaja..