Vectra C:n polttimoiden vaihto
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Vectra C:n polttimoiden vaihto
Lähivalo himmeni keulalta, pelkääjän puolelta. Taitaa käsi just ja just mahtua sen vaihtamaan. Tähän voi taas taivastella, kuinka ahtaita nuo tilat on. Mutta onkos siellä H7 poltin? Kuskinpuoleisen lyhdyn vaihdon yhteydessä näemmä joutuu irroittamaan pesurin täyttöputki..just. En löydä manuskasta mistään, mitä polttimoita autossa on.
Re: Vectra C:n polttimoiden vaihto
on siellä h7 polttimot. kyllä sen pelkääjän puolen saa vaihdettua suht hyvin. kannattaa irroittaa ilmanputsarinkotelon kansi niin saa hieman enemmän tilaa. kuskin puolella se pesurinsäiliönputki lähtee ihan vetämällä kunhan meisselillä hiukan avittaa vitä klipsua pois kolostaan.
edit: juuri kävin vaihtamassa pelkääjän puolelle uuden xenonin ja mun käsi mahtui sen vaihtamaan ilman purkutöitä. eri asia on jos kädet on leipälapion kokoiset
edit: juuri kävin vaihtamassa pelkääjän puolelle uuden xenonin ja mun käsi mahtui sen vaihtamaan ilman purkutöitä. eri asia on jos kädet on leipälapion kokoiset
vectra farmari 2.2 direct -04
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Eiköhän tuo sitten hoidu ilman purkuja, näillä pienillä kätösillä. Tuskinpa tuossa ksenoneita ole. Lienee ne on helppo tunnistaa..
onhan ne helppo tunnistaa. mullakin on jälkiasenteiset noi xenonit.
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Ohjekirjassa lukee, että mikäli ksenonit, anna Opel-korjaamon ne vaihtaa. Korkea jännite
Mitä maksaa jälkiasennettuna ksenonit keulalle?
noin 70-100€ per sarja riippuu mistä ostaa ja että mitkä käy...
160€ oli 2 vuotta sitten toi AMPin sarja mikä mulla on. nyt näyttäis hintaa olevan 139€. on kyllä ollut laadukas sarja.
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Ja tuommoisen sarjan nakkaa keulille ihan itse? Huomattava parannus normi valoihin? Kysyn ihan ummikkona.
HraBeigeV6 kirjoitti:Ja tuommoisen sarjan nakkaa keulille ihan itse? Huomattava parannus normi valoihin? Kysyn ihan ummikkona.
Joo kyllä nakkaa ja varmasti on parempi mut siis noita hyviä sarjoja saa kyllä halvemallakin kuin tolla 130€ hintaan.. et tossa foorumilla on risto_vee:llä myynnissä hyvä sarja ja hintaa vain 80€! ja multa sais sit varmaan ehkä toisenkin!
vielä sen verran että tuo jälkiasennussarjahan on C-vectrassa laiton, koska automaattinen korkeudensäätö puuttuu. eli katsastukseen kannattaa vaihtaa normaalit H7:t keulille. ei tuu turhia puheita inssin kans
.
Moro,
auto on Vectra-C 2005 ja kysymys on, että mikä on helpoin tapa (poislukien korjaamo) vaihtaa polttimot? Pelkääjän paikan puoli on niin ahdas, että ei edes näillä käsillä (pienet) niin ei mahdu tekemään mitään.
Olisiko helpompi irrottaa valokotelot ja sitten vaihtaa?
auto on Vectra-C 2005 ja kysymys on, että mikä on helpoin tapa (poislukien korjaamo) vaihtaa polttimot? Pelkääjän paikan puoli on niin ahdas, että ei edes näillä käsillä (pienet) niin ei mahdu tekemään mitään.
Vectra-C GTS 2005 2.0
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Lainaan wenskiä tuossa yllä. Itse en irroittanut ilmanputsarinkotelon kantta vaan sain hyvin vaihdettua lampun. Pesunestesäiliön putken irroitin (helppoa) lampunvaihdon ajaksi.wenski kirjoitti:kyllä sen pelkääjän puolen saa vaihdettua suht hyvin. kannattaa irroittaa ilmanputsarinkotelon kansi niin saa hieman enemmän tilaa. kuskin puolella se pesurinsäiliönputki lähtee ihan vetämällä kunhan meisselillä hiukan avittaa vitä klipsua pois kolostaan.
Emännän kädet on vieläkin pienmmätmehtox kirjoitti:Moro,
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike