Tämä selvä...Ari-S kirjoitti:tampesterin suunnallahan omistaja tällä hetkellä majaileeNipe kirjoitti:Olikohan kalajoella nähty violetti commo kaukajärven rannalla parkissa tänään?? Näytti samalle mut kun ei kerinny ohi ajaessa näkeen tarkemmin...
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Juu kalajokea tarkotin siis.
Tutun näkönenkin oli mutta ei voi muistaa kaikkia naamoja.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
ihme et sää muistat yhtää mitää-JPA- kirjoitti:Juu kalajokea tarkotin siis.Tutun näkönenkin oli mutta ei voi muistaa kaikkia naamoja.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Kyllä mää siä kuulemma olin paikalla. 
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
- AP-race/lake
- 'Senator'

bongasin avo astran tilanhoitajankaaren valtsun päässä. 10 vuotta olen asunut viikissä ja kumpaakin kaupunginosan nimeä käytetään virallisilla tahoillakin. mene ja tiedä sitäNalen kirjoitti:Siis Viikissä vai Latokartanossa? Kaks eri kaupunginosaa.AP-race/lake kirjoitti:nätti punainen avo astra viikin latokartanossa,kauniin neidon käsittelyssä.![]()
Sori, oli pakko, kun siellä Latokartanossa tuli asuttua kuutisen vuotta
Turvetta ja Timantteja teatteri esityksessä Oulun Toppilan Möljällä OCF-kilpinen V6 A2 Vectra...
...Piiparinen myös parhaassa roolissaan, sai taas nauraa sen kommelluksia.
...Piiparinen myös parhaassa roolissaan, sai taas nauraa sen kommelluksia.

Joo, onhan se aika hämärä se raja. Latokartano taitaa olla melkeinpä Viikin sisällä, mutta tietääkseni Latokartanon yksi sivu loppuu Lahden motariin ja sen takaa alkaa sitten taas Malmi/Pihlajamäki. Nyt loppuu tämä pilkun... viilaaminenAP-race/lake kirjoitti:bongasin avo astran tilanhoitajankaaren valtsun päässä. 10 vuotta olen asunut viikissä ja kumpaakin kaupunginosan nimeä käytetään virallisilla tahoillakin. mene ja tiedä sitäNalen kirjoitti:Siis Viikissä vai Latokartanossa? Kaks eri kaupunginosaa.AP-race/lake kirjoitti:nätti punainen avo astra viikin latokartanossa,kauniin neidon käsittelyssä.![]()
Sori, oli pakko, kun siellä Latokartanossa tuli asuttua kuutisen vuotta
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
OK, kun näki vain vilaukselta kun itse olin siellä mäkkärissä syömässä... olishan tuo pitänyt tunnistaa... se Evon siipi siinä vain kiinnitti huomion välittömästi...Juzzi kirjoitti:ata kirjoitti:V6 Sport taitaa olla uudempi-JPA- kirjoitti:Kuinka eroaa V6 sport MV6:sta?
Niin joo itse bongasin eilen illalla Ala-Tikkurilan Mäkkärin pihassa tumman A-Omegan, missä näytti olevan Evo 500:n takaspoileri ja Lotarin etupuskuri. Kenenköhän se oli?
minä olin mutta se etupuskuri on ihan 3000 oma pikku lipalla varustettuna.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
a-koppainen opc zafira hyrylässä eilen.
Harmaa a Corsa viemäriputkella ja rekisterikilven rämistimellä.
kaitzu vectroineen bongattu rovaniemellä. 
hangover tuning
MB W202 -95 OM605 superturbo
Opel Astra H 1.6 opc line -08
MB W202 -95 OM605 superturbo
Opel Astra H 1.6 opc line -08
Kukas oli vihreellä calibralla kotkan meripäivillä? vehkeessä oli kromivannetta, levikesatsia jne, olitte sitten sapokassa telttailees kaippa 
Talk to the hand, cause the face isn't listening.
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
Varmaan hämäs se kun ei ollu leveitä vanteita alla vaan steinmetzit.ata kirjoitti:OK, kun näki vain vilaukselta kun itse olin siellä mäkkärissä syömässä... olishan tuo pitänyt tunnistaa... se Evon siipi siinä vain kiinnitti huomion välittömästi...Juzzi kirjoitti:ata kirjoitti:V6 Sport taitaa olla uudempi-JPA- kirjoitti:Kuinka eroaa V6 sport MV6:sta?
Niin joo itse bongasin eilen illalla Ala-Tikkurilan Mäkkärin pihassa tumman A-Omegan, missä näytti olevan Evo 500:n takaspoileri ja Lotarin etupuskuri. Kenenköhän se oli?
minä olin mutta se etupuskuri on ihan 3000 oma pikku lipalla varustettuna.
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
kyllä nauratti se basso ku koko auto rämis ku ajettii ton takanaJukka T kirjoitti:Harmaa a Corsa viemäriputkella ja rekisterikilven rämistimellä.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Musta B Omega farkku ocf tarralla tammiston teboilin pihassa tänään