Eli uusi putkisto pitäis rakentaa ko. romppeeseen, niin aattelin kysästä jos jollaki ois tietoa tuon valmiin putkiston vaimentajien koosta, niin mulla ois käyttyä tiedolle, ettei tuu laitettua liian pieniä vaimentajia.
Tuo valmis putkistohan ei ilmeisesti vaikuta ääniin kovin paljoa?
Simonsin putkisto 3000 12v:ssä
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Mulla on ainakin vaan keskipönttöjen tilalla Marteliuksen soikeat 2" vaimentimet (pituus 300mm) ja takana Marteliuksen 2*2" vaimentaja. Aivan hyvin nuokin sai sinne sopimaan, pienemmät pöntöt on aivan toisissaan kiinni ja tankkia piti lyödä hieman kasaan että takavaimennin sopi.
Ja kattien tilalla on vaan suoraa putkea.
Tuolla putkistolla ainakin on äänet aivan riittävän hiljaiset.
On 2003-08-19 07:46, P. Lanttola wrote:
Mulla on ainakin vaan keskipönttöjen tilalla Marteliuksen soikeat 2" vaimentimet (pituus 300mm) ja takana Marteliuksen 2*2" vaimentaja. Aivan hyvin nuokin sai sinne sopimaan, pienemmät pöntöt on aivan toisissaan kiinni ja tankkia piti lyödä hieman kasaan että takavaimennin sopi.
Siis tuo takavaimennin on se josta menee kaksi 2" putkea läpi?
http://www.prostreet.fi
->
viritysosat
->
pakoputkistojen rakenteluosat
sieltä voit valita yleismalliset osat
ocf-jäsenelle edullisemmin
->
viritysosat
->
pakoputkistojen rakenteluosat
sieltä voit valita yleismalliset osat
ocf-jäsenelle edullisemmin
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Simonsin putkessa muuten on varmaan niinkuin vakiossakin putkessa että keskivaimentimien läpi menevä putki on vaimentimen toisella laidalla. Seillaisia vaimentimia ei taida tarvikkeena saada (ainakaan läpivirtaavia)
Takapönttö on juuri se mistä menee kaksi 2" putkea läpi asti. Jos haluaa pitää puskurin vakiona ettei tee tuplaulostulolle lovea niin saahan Matreliuksela myös 2,5">2*2" vaimentimen jonka vaan laittaa "takaperin".
Mitäs siinä nyt muuta tarttee kuin katit pois vaan. Oma auto ei kyllä ollut vähäpäästöinen että siinä se on aivan laillinenkin temppu.
Takapönttö on juuri se mistä menee kaksi 2" putkea läpi asti. Jos haluaa pitää puskurin vakiona ettei tee tuplaulostulolle lovea niin saahan Matreliuksela myös 2,5">2*2" vaimentimen jonka vaan laittaa "takaperin".
Mitäs siinä nyt muuta tarttee kuin katit pois vaan. Oma auto ei kyllä ollut vähäpäästöinen että siinä se on aivan laillinenkin temppu.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91
Tuota minä vähän epäilinkin, mutta hyvimpä sinne onneksi saapi mahtumaan ne pienet soikeat pönikät.On 2003-08-21 19:30, P. Lanttola wrote:
Simonsin putkessa muuten on varmaan niinkuin vakiossakin putkessa että keskivaimentimien läpi menevä putki on vaimentimen toisella laidalla. Seillaisia vaimentimia ei taida tarvikkeena saada (ainakaan läpivirtaavia)
Tuohon 2,5">2*2" pönttöön minun valinta osui ku kävin paikallisesta kyseleen nuita marteliuksia. Ajattelin kytkeä siinä alkup. pöntössä olevan ulostulon tuohon uuteenkin.Takapönttö on juuri se mistä menee kaksi 2" putkea läpi asti. Jos haluaa pitää puskurin vakiona ettei tee tuplaulostulolle lovea niin saahan Matreliuksela myös 2,5">2*2" vaimentimen jonka vaan laittaa "takaperin".
Ei oo katteja tuo vehe koskaan nähnykkäänMitäs siinä nyt muuta tarttee kuin katit pois vaan. Oma auto ei kyllä ollut vähäpäästöinen että siinä se on aivan laillinenkin temppu.
Ollu jo tehtaalta virimalli