elikä ongelma olisi semmoinen
-89 1.6 8v GSI Corsa
-89 1.6 8v GSI Corsa
tuli pieni vika uuden perheenjäsenen mukana.
, auto käy kyllä normaalisti tyhjäkäyntiä ja yli parin tonnin kierroksilla on ilot sitten tallella(tiedetään mopohan se on), mutta tuo kierrokset n.800-2000rpm on se ongelmallinen kun ei meinaa "jaksaa" kerätä tuota kierrosväliä.. muutoin kyllä tuntuu pelaavan ihan ok..
Re: -89 1.6 8v GSI Corsa
Moottorina ilmeisesti 16SEI ?.gsi89 kirjoitti:tuli pieni vika uuden perheenjäsenen mukana.
elikä ongelma olisi semmoinen, auto käy kyllä normaalisti tyhjäkäyntiä ja yli parin tonnin kierroksilla on ilot sitten tallella(tiedetään mopohan se on), mutta tuo kierrokset n.800-2000rpm on se ongelmallinen kun ei meinaa "jaksaa" kerätä tuota kierrosväliä.. muutoin kyllä tuntuu pelaavan ihan ok..
Tiedätkö onko orggis kokoonpano.Ilmamittari koskematon?.Nokkakin jonkun verran kuluneisuuttaan muuttaa.Nokka ,rattaat,hihna kuluviaainakin.myös kireys.
Pakoputki sopiva?

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
näin olen ymmärtänyt että tuo sei malli olisi kyseessä. ilmamittarista ei tietoa onko siihen koskettu??
jakohihnasta ei muuta tietoa kuin että olen vaihtamassa ennen virallista käyttöön ottoa.. (pientä kasausta vaille ajokuntoinen)
pakoputki 2tuumainen. (tätä piisaa
)
jakohihnasta ei muuta tietoa kuin että olen vaihtamassa ennen virallista käyttöön ottoa.. (pientä kasausta vaille ajokuntoinen)
pakoputki 2tuumainen. (tätä piisaa
No sitä jakopäätähän siinä sit näät tutkia ja mittailla,jos ongelma ei ominaisuus.gsi89 kirjoitti:näin olen ymmärtänyt että tuo sei malli olisi kyseessä. ilmamittarista ei tietoa onko siihen koskettu??
pakoputki 2tuumainen. (tätä piisaa)

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...