Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Ajelikohan mimmix vastaan jossakin Vaskikello-taukopaikasta hitusen Jyväskylää kohti?
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
T.K:lle koittanu moikata mersun ratin takaa ainaki kahesti, ei vastakaikua 
Ja onko mimmi vaihtanu takasin fiattiin vai näinkö väärin, kahesti..
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
^Tulitko unique mua tänään vastaan jykylässä Vectralla??
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Hensku kirjoitti:Ajelikohan mimmix vastaan jossakin Vaskikello-taukopaikasta hitusen Jyväskylää kohti?
Näit väärin, kahesti.unique kirjoitti:Ja onko mimmi vaihtanu takasin fiattiin vai näinkö väärin, kahesti..
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
then always be a unicorn
^Juurikin niitä seutuja, jotain Pyhäsalmea se kaiketi on. Oli kyllä jännän näköinen ilma! Kyllä Suomen kesä on sitten kaunis 
Kuulkaa tytöt, mää tulin sitten vissiin jompaa kumpaa vastaan eilen. Sama seutu sama sääilmiö. Kuopioon ajoin.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Ai mistä sie sinne Kuopioon ajoit? Et kai Tampereelta sentään Pyhäsalmen kautta... 
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
No saa meille hyvänen aika tulla juttelemaankin!Jani_88 kirjoitti:olin kyllätimok kirjoitti:jep niin tuli muistaakseniHovikissa kirjoitti:Eilen tuli uuraisilla bongailtua![]()
mitään ei oltu otettu...
oliko eilen Jani_88 alkuillasta astralla uuraisilla?
siinä pyörin opelien välissä
T.K tuli siis myöskin bongattua sekä Juheksi.
Tallukka kääntymässä Kuusamontielle Ylikiimingistä päin.
Itse asiassa silloin joskus lohikosken hautausmaan kohdalla huomasin sut niin viimetingassa että ehdin vaan nyökätä.. Toisesta kerrasta ei ookkaan sitten havaintoa.unique kirjoitti:T.K:lle koittanu moikata mersun ratin takaa ainaki kahesti, ei vastakaikua
Juheksi kirjoitti:No saa meille hyvänen aika tulla juttelemaankin!Jani_88 kirjoitti:olin kyllätimok kirjoitti:jep niin tuli muistaakseniHovikissa kirjoitti:Eilen tuli uuraisilla bongailtua![]()
mitään ei oltu otettu...
oliko eilen Jani_88 alkuillasta astralla uuraisilla?
siinä pyörin opelien välissä
T.K tuli siis myöskin bongattua sekä Juheksi.
No niinpä! Huomasin vain astran takavalot kun olit lähdössä. timok yritti huitoa vielä perään, mutta sinne se stara meni
Volvo V70 2.4T
Volvo 850 T5(r)-94
Volvo 850 T5(r)-94
no voi perse
jospa sitä ens kerralla sit tulis juttusille
jospa sitä ens kerralla sit tulis juttusille
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Nalen kirjoitti:Taisi jeppe ajella iltapäivällä Tattiksen suunnalla ohitse risteyksessä. Ikkuna auki ja luu ulkona...![]()
Jep, minähän se noilla suunnilla pöristelin menemään (luu pihalla tietenkinJari79 kirjoitti:Valkoinen calibra täälä siltamäessä eilen, lapa nousi pystyyn molemmilla... kuka täältä ?
Oon varmaan bongaillu Jari79 sua tuolla Tammiston / Jumbon suunnillakin tässä kesän mittaan...

Mua et sitten helposti bongaakaan, kun ei omalla autolla siellä tule päivisin juurikaan pyörittyä. Sellanen iso hidas hirviö kuitenkin saattaa jossain nurkan takana vaania...jeppe jääkarhu kirjoitti:Nalen kirjoitti:Taisi jeppe ajella iltapäivällä Tattiksen suunnalla ohitse risteyksessä. Ikkuna auki ja luu ulkona...
Jep, minähän se noilla suunnilla pöristelin menemään (luu pihalla tietenkinJari79 kirjoitti:Valkoinen calibra täälä siltamäessä eilen, lapa nousi pystyyn molemmilla... kuka täältä ?) ja tuli siinä tosiaan moikkailtuakin Evo -Ompun kuskillekin
![]()
Oon varmaan bongaillu Jari79 sua tuolla Tammiston / Jumbon suunnillakin tässä kesän mittaan...
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Jahas, kerros millä vehkeellä sua saattaa bongailla niin osaan nostaa lapasta pystyyn sullekin!Nalen kirjoitti:Mua et sitten helposti bongaakaan, kun ei omalla autolla siellä tule päivisin juurikaan pyörittyä. Sellanen iso hidas hirviö kuitenkin saattaa jossain nurkan takana vaania...

Yleensä valkoinen Transpointin kuorkki. Tällä viikolla vielä Malmin alueella pyörin Volvolla ja ens viikolla ties missä varmaankin perunalla... siis Rellullajeppe jääkarhu kirjoitti:Jahas, kerros millä vehkeellä sua saattaa bongailla niin osaan nostaa lapasta pystyyn sullekin!Nalen kirjoitti:Mua et sitten helposti bongaakaan, kun ei omalla autolla siellä tule päivisin juurikaan pyörittyä. Sellanen iso hidas hirviö kuitenkin saattaa jossain nurkan takana vaania...Päivittäin ku melkein tulee noillakin kulmilla pyörittyä
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.