Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Juheksi
in memoriam
in memoriam
Viesti:

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Juheksi »

^ Joo :D Sillai kuoreen integroitu. Pystyyn ja vaakaan pysty kattoo onko pora suorassa.
2slow4motion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2slow4motion »

MInkä takia ocf:än sivut näkyy operalla ja firefoxilla erillaisina?
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

2slow4motion kirjoitti:MInkä takia ocf:än sivut näkyy operalla ja firefoxilla erillaisina?
Jos et ole jommassakummassa tyhjentänyt välimuistia tai uudelleenladannut sivuja. Ja toisella olet ladannut oikeat sivut missä ei ole ollut vanhoja sivuja välimuistissa/proxyssä. Klikkaapa molemmissa reload niin pitäisi näyttää samanlaiselta molemmissa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
2slow4motion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Ahaa olen valaistunut. Kiitoksia Ata
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

^ Ei taida saada enää sellasia malleja jotka peittää rekisterikilven.
buctu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja buctu »

Miten etsiä ihminen kenestä ei tiedä kuin nimen ja entisen osoitteen? Sen tiedän, että vaihtanut kaupunkia eikä kyseistä henkilöä löydy facebookista tmv.
Maistraatti, posti, joku muu instituutio?

Kaikki kokeneemmat pervot, kyttääjät, häiriköt, seuraajat. Alan newbie kaipaa neuvoja :worship:
Space Shuttle
LadyBug <- MYYTÄVÄNÄ
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

Löytyykö Jyväskylän läheisyydestä ketään joka haluais hitsata mun vaihelaatikkoa ??
citykani
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja citykani »

buctu kirjoitti:Miten etsiä ihminen kenestä ei tiedä kuin nimen ja entisen osoitteen? Sen tiedän, että vaihtanut kaupunkia eikä kyseistä henkilöä löydy facebookista tmv.
Maistraatti, posti, joku muu instituutio?

Kaikki kokeneemmat pervot, kyttääjät, häiriköt, seuraajat. Alan newbie kaipaa neuvoja :worship:
Tässä kopio yhdeltä pervosivulta http://www.maistraatti.fi "Yksittäisiä osoitetietoja saa ympärivuorokautisesti valtakunnallisesta Osoitepalvelusta puh. 06000 1000 (1,67 e / min + pvm) tai Väestörekisterikeskuksen ylläpitämästä Internet-osoitepalvelusta (http://verkkopalvelut.vrk.fi/osoitepalvelu/index.asp)."

Sieltä yleensä tärppää, ellei henkilö ole erikseen kieltänyt tietojensa luovuttamista.
buctu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja buctu »

citykani kirjoitti:Tässä kopio yhdeltä pervosivulta http://www.maistraatti.fi "Yksittäisiä osoitetietoja saa ympärivuorokautisesti valtakunnallisesta Osoitepalvelusta puh. 06000 1000 (1,67 e / min + pvm) tai Väestörekisterikeskuksen ylläpitämästä Internet-osoitepalvelusta (http://verkkopalvelut.vrk.fi/osoitepalvelu/index.asp)."

Sieltä yleensä tärppää, ellei henkilö ole erikseen kieltänyt tietojensa luovuttamista.
Dänx! Tuolta sain tarvitsemani tiedot :thumbsup: . Toivottavasti ei käy "Chase Is Better Than The Catch"-ilmiö tämän(kin) henkilön suhteen :ruoska: .
Kyllä se minua :love: . Eikai hän muuten olisi irtisanoutunut työstä, vaihtanut kaupunkia, vaihtanut puhelinnumeroa ja muuttanut sitä salaiseksi, poistanut profiilia Facebookista ja salannut rekisterin perusteella ake:lta saatavat tiedot ellei hän haluaisi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa minun kanssani.
Pakkohan sen on mua :love: ...
Space Shuttle
LadyBug <- MYYTÄVÄNÄ
citykani
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja citykani »

Mä olen nyt aika pihalla (eipä ole eka kerta). Et vissiin ole edes kännissä kun ei ole pahemmin kirjoitusvirheitä. Tuo oli tosi ronskia hetulanheittoa tai sitten joku hommaa itselleen lähestymiskieltoa.
2slow4motion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

buctu kirjoitti:
citykani kirjoitti:Tässä kopio yhdeltä pervosivulta http://www.maistraatti.fi "Yksittäisiä osoitetietoja saa ympärivuorokautisesti valtakunnallisesta Osoitepalvelusta puh. 06000 1000 (1,67 e / min + pvm) tai Väestörekisterikeskuksen ylläpitämästä Internet-osoitepalvelusta (http://verkkopalvelut.vrk.fi/osoitepalvelu/index.asp)."

Dänx! Tuolta sain tarvitsemani tiedot :thumbsup: . Toivottavasti ei käy "Chase Is Better Than The Catch"-ilmiö tämän(kin) henkilön suhteen :ruoska: .
Kyllä se minua :love: . Eikai hän muuten olisi irtisanoutunut työstä, vaihtanut kaupunkia, vaihtanut puhelinnumeroa ja muuttanut sitä salaiseksi, poistanut profiilia Facebookista ja salannut rekisterin perusteella ake:lta saatavat tiedot ellei hän haluaisi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa minun kanssani.

:bonk:
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

buctu kirjoitti:

No jos kaikki noi olis tehtynä niin melko alkeellinen virhe olisi jättää tekemättä tietojen luovutuskielto väestörekisteriin, sen kun pystyy jopa tekemään netin kautta. Vaikka onhan näitä säätäjiä joilla on turvakieltokin, mutta kun nimen laittaa googleen niin alkaa löytyä jos jonkinlaista osto/myynti-ilmoitusta puhelinnumerolla ja saattaa olla joissain jopa kotiosoitekin.
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tunari-82 »

Koska mtv3 max alkaa näyttä taas uusia top gear.eja?
M.S.S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja M.S.S »

Mie en ole tuon whiskin ystävä, mutta sain valmistujaislahjaksi tuommoista Black Velvet viskiä . Mites tuommosto pitäs naatiskella? Aloitetaan alusta, siis huoneenlämpöisenä , pakastimesta, jäiden kanssa jne? Sanokaa kokemuksia :lol: 8)
-(z)- Astra 2.0 cdti Sports Tourer A20DTH 2014

Entiset -(z)- Astra C16NZ & X16XEL -93/95
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Jäiden kanssa, mutta eihän viskiä voi juoda. Jos juo niin sitten sen cokiksen kanssa.
Vastaa Viestiin