Girls!
Re: Girls!
Toisinaan sata kiloa pakkeliakaan ei saa oloa tuntumaan jumalattarelta.
Sillon pitää katella näitä

=

=

=

=

Sillon pitää katella näitä

=

=

=

=

Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Mä en muuten millään jaksa ymmärtää tuon Mischa Bartonin jumalointia kauniina ja seksikkäänä naisena. Mun silmään tuo on kaikkea muuta ku nätti. Naama mitäänsanomaton konkkelo jonka jatkeena on liian laiha täysin muodoton kroppa. Tissejä ja perseitä kun jaettiin niin tuo akka ei kyllä edes viitsinyt käydä jonottamassa. 
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Samaa mieltä!jarksi kirjoitti:Mä en muuten millään jaksa ymmärtää tuon Mischa Bartonin jumalointia kauniina ja seksikkäänä naisena. Mun silmään tuo on kaikkea muuta ku nätti. Naama mitäänsanomaton konkkelo jonka jatkeena on liian laiha täysin muodoton kroppa. Tissejä ja perseitä kun jaettiin niin tuo akka ei kyllä edes viitsinyt käydä jonottamassa.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

joku vaan...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
^ No oi kyllä kiitos! 
Siinä oliski kiva bilis kaveri. Keppi ja pallot täältä löytyy mutta pöytä ja tuommonen pelikaveri puuttuu vaa enää. 
hahaha, taitaa olla sama akka venäjältä joka mulle joku aika sitte mailissa lähestyi. Laitto kuvia ja kertoi itestään, kuvia tuli vähissä vaatteissa ja perheestä. Lopen ois tullu tänne asumaan, viettämään ekan yön yhdessä ja naimisiin ku oisin eka maksanu sille 300e että saa maksettua matkan tänne. En maksanu
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018

koulutkin on alkaneet..

varmaan melko mukava päällä

Ja aina yhtä söötti cherili.

If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
cheryl tweedy on kylHensku kirjoitti: Ja aina yhtä söötti cherili.
http://mimg.sulekha.com/cheryl-tweedy/S ... eryl06.jpg
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018