Hyväksyntälappu jousille
Hyväksyntälappu jousille
Jousina alkuperäisenä alle asennetut -20mm Irmscherin jouset ja ovat menneet tähän asti läpi katsastuksesta ilman muutoskatsastusta ja nyt inssi älähti noista. Enkä aio niitä muutoskatsastaa edes periaatteesta kun tiedän että nuo ovat olleet osassa Calibroista ihan ensiasennuskamaa.Eli hommasta tekee kinkkisen: tuota lappua ei Opelilta ainakaan saanut. Lähetin mailia Irmscher Classicsiin ja eivät ole vielä vastanneet. Joskus törmänny Ebayssa noihin lappuihin mutta ei ollut vielä silloin ajankohtaista. Jos jollain muulla löytyy V6 Calibra jossa nuo ovat leimattuna ja numerot ylhäällä niin olisin kiitollinen vaikkapa kopiosta..
Insignia 2.0CDTI OPC-Line -14
Kawasaki ZX-6R -04
Kawasaki ZX-6R -04
Re: Hyväksyntälappu jousille
Siis sulla on alla tehdasasenteiset jouset ja inssi ei hyväksy niitä?
Voe hyvää päivää
Voe hyvää päivää
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Juu ja ongelma on juurikin siinä että eihän noi mitään kauhean yleisiä ole ja kun ei ole lappua näyttää, ainakaan vielä.
Kawasaki ZX-6R -04
Kawasaki ZX-6R -04
Jos ne uudesta lähtien on alla olleet, niin eihän niistä inssi mitään lappua voi tivata.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-
sedan c18xe
- 'Senator'

Joo sano vaa sille et ne on ollu UUDESTA lähtien alla...ei sillä oo mitää napisemista toho asiaan!!
Ihme touhua joillaki asemilla :S
Ihme touhua joillaki asemilla :S
OT.Itse aikoinaan katsastin edellisin bemarin, tehtaalta tullut m-tech puskureilla ja jousilla, niin inssi ei hyväksynyt, kun oli kuulemma liian alhaalla sumarit ja käski ottaa piuhat irti, että voi hyväksyä
Kovasti yritin selitellä, että tälläsenä se on tehtaalta tullut, mutta ei auttanut.No otin piuhat irti niin inssi oli tyytyväinen.
Opel Omega B2 2,5 V6
Ex:Opel Omega Stw MV6
Ex:Opel Omega Stw MV6
Mutta millä mä todistan että ovat olleet uudesta asti alla jos en saa mitään lappua siitä?
Kawasaki ZX-6R -04
Kawasaki ZX-6R -04
meet toiselle konttorille jossei muu auta.cm-cali kirjoitti:Mutta millä mä todistan että ovat olleet uudesta asti alla jos en saa mitään lappua siitä?
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
-
sedan c18xe
- 'Senator'

Miten voi auton katsastaa vuosia ilman ongelmia ja sitten aletaan
jostain tollasesta äpisemään :S
Joku alote pitäs tehhä et tämmösissä tapauksissa ois yhtenäinen käytäntö, kun
eihän tossa oo enää mitään järkeä!!! esim tämä kyseinen opeli ois pitäny
hylätä jo alun alkaen ENSIMMÄISESSÄ katsastuksessa tolla perusteella jos
sillonkaa ei oo lappua ollu jousista
Ei helevata, iha nauruks pistää toi konttoreiden toiminta...
jostain tollasesta äpisemään :S
Joku alote pitäs tehhä et tämmösissä tapauksissa ois yhtenäinen käytäntö, kun
eihän tossa oo enää mitään järkeä!!! esim tämä kyseinen opeli ois pitäny
hylätä jo alun alkaen ENSIMMÄISESSÄ katsastuksessa tolla perusteella jos
sillonkaa ei oo lappua ollu jousista
Ei helevata, iha nauruks pistää toi konttoreiden toiminta...
Soita ake:lle. Joo tiedän että se puhelu on normaalia kalliimpi, mutta sieltä olen ainakin itte saanut aina selvän vastauksen kysymyksiini, kun on tullut katastusmiehen kanssa ongelmia. Muista vaan ottaa tiedot ylös, kenen kanssa siellä ake:lla asioit.
Itte olen huomannut, että kun teen asiat ake:n ohjeiden, enkä katsastusmiesten, mukaan, niin sen jälkeen ei ole yksikään katsastusmies mahtanut yhtään mitään(ainakaan täällä itä-suomessa).
Itte olen huomannut, että kun teen asiat ake:n ohjeiden, enkä katsastusmiesten, mukaan, niin sen jälkeen ei ole yksikään katsastusmies mahtanut yhtään mitään(ainakaan täällä itä-suomessa).
OT: ei mulla ainakaan kyselty mitään lappuja kun olin pistäny alle -35mm cobrat muutoskatsastuksessa.
nyt kun pistin 60/40 sarjan alle niin alko kyseleen niin mä että ei mulla niitä oo mukana että ne tais jäädä 100km päähän oulusta ( piti vähän viilata äijää linssiin ) mut hyväksy sitten ilman lappuja
nyt kun pistin 60/40 sarjan alle niin alko kyseleen niin mä että ei mulla niitä oo mukana että ne tais jäädä 100km päähän oulusta ( piti vähän viilata äijää linssiin ) mut hyväksy sitten ilman lappuja
-Speedlimit sucks-
EX. 91' 8v calibra (ikuisuusprojekti)
on pop
opel - wir leben autos
EX. 91' 8v calibra (ikuisuusprojekti)
opel - wir leben autos
-
sedan c18xe
- 'Senator'

riippuu auton vuosimallista kysyvätkö lappuja vai ei...